Reviews for The Crime of Passion
Adam chapter 4 . 6/22/2011
LOVE IT!

MAKE IT EPIC!

ROBIN AND STARFIRE FOREVER.

WILL NIGHTWING GO TO TAMARAN TO STAY WITH STARFIRE OR WILL SHE SOMEHOW STAY ON EARTH!

MAKE IT EPICALLY AWESOME!

UPDATE SOON CAN'T WAIT!
Ayake Rin chapter 4 . 6/20/2011
I will say, when Galfore called upon Starfire, i was expecting Kessa'd to be dead xD Wishful thinking? I dunno. Lovin' the story, can;t wait to see what you do with the Robin/Starfire/Kessa'd arc ;)

-Ayake Rin
The Cretin chapter 4 . 6/10/2011
I love the way you wrote this. My favorite Titan girl has stuff on her mind and knowin you, its gonna be good, its gonna be deep. I like the introspection you gave her in this one. I am surprised at where she's at. I'm interested in what's gonna happen when she meets up with her old friends. I'm also interested on what goes down between her and Dick. Solid as always...gonna have to start calling you the Rhock...I know I misspelled it, I don't wanna get sued...heh,heh. Sir Alwick, I humbly, eagerly await your next chap. Keep rockin and good luck.
titanfan45 chapter 4 . 6/10/2011
Galfore likely would be unable to refuse Starfire anything. I'm betting she doesn't return when she said she would.
babytiger5360 chapter 4 . 6/10/2011
Oh Snap! She is getting married to someone else! What would Nightwing say? Will she even tell him? Amazing chapter! Please update soon! :D
TheForceIsStrongWithThisOne chapter 4 . 6/9/2011
I was about to call it a night when I saw the update in my inbox.

Lucky me!

Why, oh why do I think Starfire's trip to Earth will be anything but short.
Star of Airdrie chapter 4 . 6/9/2011
This is just a wonderful fic and what a great chapter. The backstory vignettes were terrific and it was a fantastic read. Kinda changes things tho...
Copper Anise chapter 3 . 6/4/2011
This is a very different kind of story than most so far, but I must say I'm hooked! Your characterization of them is interesting. Please continue, I look forward to reading more! And you've left me with a cliff hanger!
Valda chapter 3 . 5/18/2011
Gotta love abit of serious Nightwing :) bring on starfire! :)

Love the story so far, can't wait for some more. Great build up and the character work is awsome

Xxx
SpazAlmighty chapter 3 . 5/16/2011
This is a very well written story so far. You have me hooked. I can't wait to read more.
Keirii chapter 3 . 5/16/2011
I've got to say that I'm quite impressed at how well you've kept Dick Grayson's character. Although, I'm not too familiar with the comics I have read up on him quite a bit and your story truly keeps his character flawlessly. I like how you added Cyborg and how you wrote the close friendship both he and Nightwing share. You really are gifted at making each character able to express themselves emotionally and mentally.

The storyline is great by the way, and the fight scenes were really easy to follow, which, is a big plus considering how rare a find that is. I normally feel like I'm reading gibberish when I come across a fight scene in a fanfic, but yours was anything but that. It was incredibly written! I had a fun time reading it.

Well, keep up the great work. I'm excited for the next chapter, and have a strong feeling that it's going to be interesting. Great story and great job!

~Keirii
Sweets4Shelby chapter 3 . 5/11/2011
I'm sorry it has taken me so long to review this. I'm Shelby btw, did not realize I wasnt on my account last time I reviewed :].

Starfire!

I seriously love how every action is explained with such detail. You're so talented, I hope you realize that. I can't wait for more!
babytiger5360 chapter 3 . 5/8/2011
Hi! I love teen titans and I could tell an amazing story! And Right now you have both! It's so interesting and exciting; an I would love it if you continued with this great piece of work! Please update soon! :D
Nikita Chand chapter 3 . 5/2/2011
OMG! LOVE IT!
outerdarkness chapter 3 . 4/25/2011
Excellent!
605 | « Prev Page 1 .. 29 36 37 38 39 40 .. Last Next »