Reviews for A Southern Italian's Jealousy
emerald-mind chapter 6 . 11/13/2014
wow, well, this shocks me :-
it's almost scary how illogical they all are.
okay, I'll keep reading now
Sleepery chapter 11 . 5/29/2014
Make it better this was such a cute story now i'm gona cry HOW COULD YOU TT
hahahaharlequin chapter 11 . 5/7/2014
Is this the Hunger Games all over again?

I still kinda want to see a happy Prumano ending..

Is it bad to wish for that?

I'm still here
TheDeadOne28 chapter 11 . 10/14/2013
\\grabs chainsaw/ Finish this story or so help me I will cut you e-e
soulshifter98 chapter 11 . 4/15/2012
Oh my flipping ... This is GREAT keep writing I love this , !
soulshifter98 chapter 10 . 4/15/2012
Dude ! I swear I knew Canada murder them I think I know what's goin to happen next ( I watch too much crime movies XD ) anyways so far I'm loving this story . And I'm glad its not all about sex
spamano-lover chapter 11 . 4/6/2012
OMG please please please pleasepleaseplease update this story! i know it's been a really really really long time since you updated this but pleaseeee finish it! it's soooooo freaking exciting! i really love this story! please update! w

xxx
CliveisLegalLuke chapter 11 . 3/19/2012
Mores
Emily chapter 10 . 2/25/2012
Hey! My name is emily! I thoroughly enjoyed reading this fanfic all the way up till about chapter 9...I am North Italy in my Hetalia group and will be sharing this with everyone...But i stopped reading cuz at one point i found my self screaming and at another point openly crying...Needless to say, I did not make it to the end...My view of spain changed forever

-

( _ )9
Hideyoshi Kinoshita chapter 11 . 2/7/2012
OH MY GOD! SPAIN'S BAT SHIT INSANITY IS SPREADING! O:

WHYY, MATHIAS! WHY!

*is so confused*

C-continue this, please?

I NEED TO KNOW WHYY!
LapizSolarflare chapter 11 . 1/19/2012
Oh noes D: I reached the last chapter! post a new one soon! XD lol, love the story :3 The insanity is intriguing lol
Lovendork chapter 11 . 12/12/2011
I love this story, I really do. But, I'm honestly lost right now. Up until chapter 8 I had a good idea of the plot (Obsessive Spain went crazy and wanted to kill Prussia for Romano), but now I don't know anymore. All I see is senseless killing everywhere, this story might as well be in the horror category :/ There's no romance or Prumano anymore. And why are there other killers besides Antonio? What's their motive for killing if the main point of the story was centered around Spain, Romano and Prussia's love triangle? Maybe I didn't look deep enough to get it, but I don't see how some of the stuff in the recent chapters go with the main plot.

Sorry for the long critique, I just had to say that D; Perhaps I'll get the plot later on in the story. I'll still keep reading loyally
SenkiroWolf chapter 11 . 9/10/2011
Everyone has gone bat shit crazy WTF XD
Lolwut chapter 11 . 9/7/2011
That was...surprising to say the least!

._.
ClumsyTeaLeaf chapter 11 . 9/6/2011
This story trails off a bit from Prumano. And all those countries dying. I'm alittle confused. but overall it is pretty good, just over board on the killing. So that's my review. Yay? Keep writting please. :)
59 | Page 1 2 3 .. Last Next »