Reviews for How to Survive a Horror Story
BrunetteSamus chapter 8 . 10/19/2014
Best Humor/Horror EVER! :D
Guest chapter 8 . 3/3/2013
I love it! It's more of a case of a hilarilous story than a ghost story! You should make a sequal...with AVALANCHE(Cloud's team) and the Turks!
miano53 chapter 8 . 8/21/2012
LOL, Genesis fainting.
miano53 chapter 6 . 8/21/2012
I lol'd at Sephiroth dropping Genesis. Yep. Do as the squirrel Twitchy says, "Never trust a bunny!"
miano53 chapter 4 . 8/21/2012
Wow, fourth-wall breakage, Sephiroth.
miano53 chapter 3 . 8/21/2012
I could imagine Genesis singing as his Japanese voice actor is a singer.
Cynical-Servant chapter 2 . 7/10/2012
*Gasp* How can you not like horror stories? :P Haha, I do. I love Zack too! I have the game Crisis Core but haven't finished it yet...Enjoying your story. I like reading FFVII stories with Zack, Angeal, Sephiroth, and Genesis in them. Hehe, sorry if this review is to long. But I'm so adding this to my favorite stories! :D
Mazy95 chapter 8 . 4/29/2012
Hey.. Genesis is too wimpy :(

Hahhaha.
FireWolfHeart chapter 1 . 12/13/2011
Amgeal of all people would be the one to try and cheer everyone up. And fail, but it's teh tought that counts, right? :) Poor Gennie.
Loveless an The Living Fantasy chapter 8 . 9/23/2011
Funny! I laughed hard! )
StyxxsOmega chapter 8 . 8/25/2011
wow. really good. please write more.
Whitika Oblivion chapter 8 . 8/22/2011
Haha loved it _ it made me laugh at how much of a coward they all were at times XD nice story
The Disorganization chapter 8 . 6/19/2011
LOL... the thing bout Xigbar made me literally ROFL... thankyou for producing such a good fic Metaphorical hugs ~Gexie of The Disorganization~ _
FaeryMage chapter 8 . 6/12/2011
Lol. Genesis afair of trivial horror flicks was an aspect of him that I'd never suspect. Can we look forward to another chapter, or is this the last?
None8756 chapter 8 . 6/11/2011
AWWWWWW it's over! all well, I loved it! One of the best stories I read in a horror/humor kinda way. love it!
81 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »