Reviews for A Drunk man tells no tales
ColorMeVintage chapter 16 . 12/17/2011
Nice chapter! OOOHHHH cant wait for the next one..damn..she's gonna tell her dad that she's prego :o should be interesting to read. BTW i LOVE how you write Stefan & Damon .. oh and prolly bon's dad is gonna be pissed and kick her out..nd she gonna live at the boardinghouse with Stefan & Damon :). but her dad should support her. I think caroline will react with happiness..Elena on the other hand who knows. Question here, since Bon's preggers.. like is she gonna give birth quick..like instead of waiting for 9months?
midnightquiver chapter 16 . 12/17/2011
Good chapter. It's okay that it's short. I wonder how her parents will handle it thought something tells me that she might be living with her Grams. Loved the chapter as always update soon.
bookfreak25 chapter 16 . 12/17/2011
I LOVED IT Amazing chapter Stefan's reaction was perfect exactly what Bonnie needed and Damon's reaction was hilarious yay baby Bennett-Salvatore is on the way i cant wait to see what happens next Please Update Soon :)
PEL1 chapter 16 . 12/16/2011
Loved Stefan reaction! Damon reaction was funny lol. I'm not looking forward to Bonnie father's reaction. Overall good chapter,and I'm looking forward to the next...By the way good luck on your English paper.
keshpeach chapter 16 . 12/16/2011
OMG I love this chapter and stefan as always is such a sweet heart. Thank gosh that damon is getting over elena and not sitting around mopping like a little bitch like I thought he would. And I was cracking up to damon's reaction of the news because it was so human as well as him texting rose. I loved her and damon and was sad when they killed her tho i'm a hardcore bamon fan. Please update when you can because I can't wait to see bonnie's father's reaction to the news or stefonnie's adventure of bonnie's pregnancy.
NaeNae1495 chapter 16 . 12/16/2011
Bravo Stefan! You took that wonderfully. Loved Damon's reaction! It's not Twilight. Bella's not cool enough to be a bamf witch like Bonnie! LOL.

Bonnie's dad is still gonna be the worse person to tell. Caroline will probably be surprised, but excted. Elena will be mad and jealous. UPDATE ASAP!
ColorMeVintage chapter 15 . 12/11/2011
:O ...Bonnie is preggers :) yay! LOL..love this story please UPDATE! How many chapters is this going to be?
Mrs-Lahote-Black chapter 15 . 12/3/2011
YEAH BONNIE's PREGNANT! There's going to be a StefOnnie jnr look alike coming in the UPDATES sooo can't WAIT! Okay the Grad was funny esp. When G-mama wanted to talk to Stefan too and when SEXY Stefan spoke italian I was MELTING with Bonnie. The party was FUNNY Stefan drunk again was making me LAUGH like a BELLYLAMA! And then the morning wake up with the kiss up was HOT. Damon is soo far-fetchin CUTE and OH FRY Jays WHAT IS Elena THINKING-she BETTER not be up in STEFONNIE grills esp. With Bonnie now expecting..Vamp213 you NEED to UPDATE ASAP! Great Chapter && Can't wait for it. LTRs
PEL1 chapter 15 . 12/2/2011
Okay, I really enjoyed your story. Looking forward to the next update. I can't believe Bonnie is pregnant! How is that possible? LOL. Can wait to see what Elena( with her spoil self is going to do next),and I can't wait to read Stefan reaction about the baby.
midnightquiver chapter 15 . 11/29/2011
oh boy. I don't know what to say about this chapter. It has me completely stunned. It does have me excited for the next chapter though.
Lula6791 chapter 15 . 11/29/2011
Unexpected twist. I liked it. I wonder if Elena trick will function. This is getting interesting.
Guest chapter 15 . 11/29/2011
Omg bonnie prego loving it can't wait for another update.(-:
NaeNae1495 chapter 15 . 11/28/2011
AHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Shut The Front Door! I knew Bonnie was pregnant when she first threw up. This is just taking an interesting turn. How will Stefan, her dad, and Grams react? Slutlena's trifling butt is sneaking around and at the worst possible time. I hope Caroline keeps her word and handles her. I feel like I'm gonna be in for some sad times with Stefonnie. I'll just have to tune in to see. UPDATE ASAP!
Toni M H chapter 15 . 11/28/2011
Oh my sweet baby jesus! Bonnie's got a bun in the oven. Some shit is about to go down. I can only imagine how it's going to go down! Elena is gonna use those seeds or beans whatever they are and drive Bonnie and Stefan apart and him back into her arms. I wonder if she will use them on Damon as well, so everything can go back to how it was before when she was the center of both Stefan and Damon's affections. That seemsw like a shady thing that Elena would do. I hope there is some asskicking going on for Elena either from Bonnie or Caroline. I really liked this chapter and I can't wait til the next one!
ellenah chapter 14 . 11/20/2011
Lol I loved the water play and the way Stefan completely dissed Elana!
316 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »