Reviews for Grigori's Promise
Sara Davey chapter 6 . 8/31/2011
No one is gonna hate you and if they do i will personally go and kick some ass for ya. And thanks for updating, you have me guessing every time i read the next chapter which just shows how good of an author you are. I have a quick question for ya, does Maka and Grayson have an old club house in the woods ? kay byebye

Sara D.
Eurwen de Vrill chapter 6 . 8/31/2011
oh my god - this is an interesting turn of events :)

can't wait for an update - SOUL PUSH THE DAMN BASTARD OUT THE WINDOW! XD
mietze chapter 6 . 8/31/2011
haha perfect timing my dear! xD i was so bored ( i have summer vacation here in germany too and i know your problem im fricking lazy in the summertime too D...) i just thought "hmmm it would be great if i could read a new chappy from one of those awsome SE fanfics" and tadaaa~ here it is a new chapp from one of "those" awsome SE fanfics xD

what a pitty that you keep it under 6000 words xD i wouldnt mind if your chapters have 10.000 words *_* cuz its just wonderfull )

good idea, good work! ;D

just keep on like this :D im already looking forward to your next chappy *_*

(haha i like your funfacts *listens to evil angel* ...haha awsome song it fits him totally! :D)
Emcronia chapter 6 . 8/30/2011
Nice chapter. Poor Maka having to take Grayson home. If Soul accidentally on purpose pushed Grayson out the window I would cheer, at least until the angel rolled out his wings. Then I'd cry. :-(
coolgirl chapter 6 . 8/30/2011
does soul find out about her being a angel
Mynameiseliza chapter 6 . 8/29/2011
Oh ho ho~ And the plot thickens.
Maka albarn fan 123 chapter 2 . 7/16/2011
i love soul eater so much and i like your fanfiction so your not crap
FireBreathingNinja chapter 5 . 6/21/2011
Heeeeey! And yeah this is a totally late review ._. Im sorry about that.

Comments:

*Liz was a bit bitchy... I kno u already pointed that out but just felt the need...

*Grayson is deliciously smug hottie ;D lol

*Lil Maka is adorable, reg Maka is awesome

*Ha! U regret ur rejection! XD

*Stop being a perfectionist _ ur writing's awesome so stop it
shanagi95 chapter 5 . 6/20/2011
Does Grayson have Grigori soul?
Sara Davey chapter 5 . 6/19/2011
I loved this chapter. Is Soul gonna get the wrong idea about Maka and Grayson and get jealous ? I can't wait for the next chapter.

Sara D.
Emcronia chapter 5 . 6/18/2011
I loved the flashback scene! Well done! As to the rest of the chapter I think you did a good job on the interaction between Liz and Maka. I am definitely looking forward to the rest of the trilogy! Thanks for the great writing.
Sara Davey chapter 4 . 6/15/2011
I really really really love this story so i'll ask again pppllleeeaaassseee write more soon.

Go SoMa

Sara D.
UnknownAlicex3 chapter 4 . 5/20/2011
I love the story, can't wait for more updates! :D
shanagi95 chapter 4 . 5/20/2011
Update soon! It's so great... Will Maka and Grayson tell the others they know each other?
sara davey chapter 4 . 5/15/2011
i love this story so far and i want more so pretty pretty please hurry. can't wait ! :)
61 | « Prev Page 1 2 3 4 .. Last Next »