Reviews for Absolute Ouran
Jazzy-Booey chapter 28 . 4/2
WOAH update this! I just ugh. so adorable.
tirra.storm chapter 28 . 11/11/2014
WHY DID YOU STOP!?
tirra.storm chapter 24 . 11/11/2014
OH SHIT! Now that's funny!
TheKarrotWhoShallNotBeNamed chapter 2 . 6/20/2014
HEY MY B-DAY IS 7/11! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Guest I.T.s chapter 28 . 6/16/2014
ummm...well that was interesting. so, when are you gonna update? soon I hope because this story is so very attention-grabbing. Bringing in suoh and ootori surprized me. I can't wait for what happens next. bye now.
slvrphoenx chapter 28 . 3/18/2014
I love this story I hope you finish it at some point.
Guest chapter 28 . 2/9/2014
OMGGGGGG! You've gotta update! This story is amazing!
Blahblahcat chapter 28 . 2/1/2014
MOAR
LolliPopBlingGirls chapter 28 . 1/11/2014
OH HELL TO THE NO, YOU DID NOT JUST END IT THERE!
Please, update ASAP! It's gotta be sooner the soon! Like, in a moment! *waits three seconds* WHY HASN'T THIS BEEN UPDATED YET?! *flips table*
Mmm, I just love this story. Like, seriously, I give you my praise! There aren't many people on FanFiction that can, 1) write this good and grammatically correct (I saw like only four or so errors while reading, but I ain't perfect either so wtf cares), 2) have a story this GOOOOOD, and 3) so perfect.

MY INNER VOICE: But you want more HikaHaru, don't you?
ME: STFU
POP: I LIKE THIS A LOT :D
ME: Oh, you can shut up too.
Littlest1 chapter 1 . 12/11/2013
Please update soon
Guest chapter 28 . 11/29/2013
This was too good! Please update more of this awesomeness soon! XD
Camellia Blossom chapter 28 . 11/3/2013
Please
xxrxuxsxtxyx chapter 28 . 10/21/2013
I LOVE THIS STORY UPDATE SOON PLZ
Hana Chouchou chapter 28 . 10/6/2013
This is a really good story and I have been enjoying it alot.
Nkaura-Ruta-La chapter 28 . 9/15/2013
HOLY SH*T! UPDATE! HOW COULD YOU END IT LIKE THAT?!
212 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »