Reviews for Love at first fight
Guest chapter 11 . 9/5/2012
Urghhhhhhh ikuto's such a buttface in here
XxChopSueyxX chapter 13 . 7/28/2011
OMG can't wait till they get to the arena and see if they win the grand final and also i wonder when IKUTO tells AMU that he LOVES HER message me ASAP when u upload the next chapter :D
mountaingirl47 chapter 12 . 3/30/2011
I'm a little confused as to what is happening. She was taken to vietnam because she wouldn't join Ikuto's club? Anyways its still a great story!
yoyoyo chapter 12 . 3/22/2011
What the crap! This is kinda confusing & hard 2 keep up with but good nonetheless...
mountaingirl47 chapter 9 . 2/23/2011
thank you for the cliff hanger... UPDATE NOW!
DarkChoclat chapter 9 . 2/22/2011
I like this story so far~ :)

Sorry, but I couldn't help but notice that you spelled "taekwondo" to "taikwondo". Taekwondo is a Korean sport and I'm Korean and I used to do taekwondo, so I kind of took it to offense when it was spelled wrong.

Not here to make you mad or anything!

Please update soon~
splitXexperimentXproductions chapter 9 . 2/22/2011
aww continue i hate cliff hangers
andrea chapter 9 . 2/22/2011
really awesome cant wait for the next chapter :D please update soon
Guest chapter 9 . 2/22/2011
Ahhh cliffhanger! Your story is amazing, looking forward to the next chapter!
IchigoAmu chapter 9 . 2/22/2011
It's a giant PEDOBEAR?

Please I wanna know who it us update soon!
IchigoAmu chapter 8 . 2/22/2011
*facepalm*

Millie you're a talented writer but there are too many pedobears in this story for my liking...
IchigoAmu chapter 8 . 2/22/2011
*facepalm*

Millie you're a talented writer but there are too many pedobears in this story for my liking...
IchigoAmu chapter 7 . 2/22/2011
LAW BREAKER! OMG IKUTO IS SOOOO REBEL *acts like Saaya Yamabuuki...-.-*
IchigoAmu chapter 6 . 2/22/2011
...

M Y DID I TIE UP A?
IchigoAmu chapter 5 . 2/22/2011
OMFG NAGI AND IKUTO! IS KUKAI THERE TOO?

*fangasm* SPAM SPAM SPAM SPAM

AWESOME story btw
19 | Page 1 2 Next »