Reviews for Friendship is Strong!
chani chapter 1 . 12/30/2014
Superb bro i just like very much
FreakierThanFreaks chapter 1 . 3/20/2011
Aww! That was sooooo sweetttt! Best story ever! John and Randy are the bestest friends ever! I love them, sooooo cuteeeeeeee!
LadyDragonsblood chapter 1 . 2/26/2011
Aww nice little story...too bad Owen couldn't have lived. Great writing and story.
NiCoJcViPeR89 chapter 1 . 2/22/2011
omg omg omg...

you make me cry..

it so sweet..

i love when randy say

"You are my best friend, my brother, my life" so beautiful,make me cry..

their friendship is so...

ConjuringTheLegacy chapter 1 . 2/22/2011
Why do i gotta be a fool? Lol jk. This was great! No scratch that. It was effing fantastic! So whose role did i play? Jk. Thanks for the story. Makes me happy somebody cares enough to write one for me. Hahaha. And i highly agree with the title name too!