Reviews for We are Stars
exgleek chapter 1 . 7/23/2014
i know it's highly unlikely, but i really wish this fic will be continued. it's seriously good.
HorseGirly2 chapter 1 . 5/31/2011
very interesting... looking forward to part two
eternalLove59 chapter 1 . 5/23/2011
Oh God I honestly thought you were gonna break them up with the prediction of the whole purple stars and tasting of snow...btw that was messed up! My heart literally stopped when I realized that prediction had to do with that Samantha girl. I hope you get the next part up...this was really good.
hey chapter 1 . 5/21/2011
This is so so good! Please update! Sam and Quinn ftw! Thanks for sharing. I hate that samantha girl and I also hate finn. Lol. :P
suisse chapter 1 . 5/7/2011
This story is very intriguing...please update soon. I hope Sam and Quinn will work things out.
fabrevansforever chapter 1 . 4/28/2011
next one. :)
chuck9828 chapter 1 . 3/30/2011
I enjoy this story and cannot wait to read part 2 so please update soon.
carolineberry chapter 1 . 3/12/2011
so cute for a second i thought he was gonns be with samantha and i was about to cry but its so cuute! i love Quinn and Sam!hope you upload soon...
Readingtoomuch chapter 1 . 3/12/2011
Please let this be the next thing you update!
RJRRAA chapter 1 . 3/12/2011
LOVED IT SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH, PLZ PLZ PLZ WRITE SOON.
tomorrow will be kinder chapter 1 . 3/12/2011
.God. This is fantastic! I canNOT wait for the next chapter, are Sam and Quinn going to stay together? Update soon, this is killing me. :)
Ly chapter 1 . 3/12/2011
I want more! please update this and "The way to Eden" soon i cant wait! and then write more Fabrevans haha, sorry i just love your fics.
Mijah chapter 1 . 3/12/2011
Amazing, as always. I can't wait to see what you have planned for the second part.
DeadFlash27 chapter 1 . 3/11/2011
You're always amazing at writing Sam/Quinn Stories!