Reviews for The Maiden
Jonesn chapter 12 . 7/3/2012
Ok, Edward, it's called using your hand.. Figure it out. Kate.. calm down crazy, they are compatible. Is she kidding me with this? This chap was loaded and a lot to take in. Kate nearly brought me to tears. But, I really hope they dont do this before she dies. I just couldn't handle it.
Jonesn chapter 11 . 7/3/2012
New years eve. :*(**
Jonesn chapter 10 . 7/3/2012
I kinda wish they waited until she died. Just seems disrespectful.. I'm back on the Kate bandwagon again. Geesh. Your story is killing me! Your stories always kill me!
Jonesn chapter 9 . 7/2/2012
Sigh.. I hope she tells E soon. I'm afraid he's just going to feel guilty forever. I also wonder where Little Wolfe is.. Did he end up marrying Lily? Was that it? Why did they leave her? So many questions. I want to feel bad for Bella, but I just don't. Idk why..
Jonesn chapter 8 . 7/2/2012
Ok.. Now I'm annoyed with Kate and Edward. I know Kate's trying to fix it, but I don't like how she's doing it. Stop sleeping with him and tell them both what is going on! But, thats just me. ;) Love the story though :) obs I can't stop reading. ;)
Jonesn chapter 7 . 7/2/2012
I am a hot mess of emotion over this. Now I don't like Kate cause I feel like she took advantage of Edward for marriage because of Garrett.. Ok, I'm on board with this now. Lol I can't stop reading and I'm at work. But, I just can't stop.
Jonesn chapter 6 . 7/2/2012
I can't get over it! I feel so bad for Kate! Lost her love and now she's going to get them together and die? So heart breaking!
Jonesn chapter 5 . 7/2/2012
Kate knows, she has to. But, still.. What a situation.. You know how to pull at my heart strings, thats for sure. Oh, and I forgot to say last review that I love how Mike practically proposed to her when he saw her. Lol!
Jonesn chapter 4 . 7/2/2012
I'm not even gonna say it, girl. You know. Lol ;)
Jonesn chapter 3 . 7/2/2012
I'm so torn. I kinda don't like Edward or Bella right now. Lol I guess it's just the green eyed monster in me. I feel so bad for Kate all pregnant and her husband's fantasizing about another woman.. Sigh.. But, I'm enjoying the story. It's provoking a lot of emotion. :)
Jonesn chapter 2 . 7/2/2012
Uh oh is right! I feel so sorry for Kate. I hope Garrett is still alive and he finds her before this goes down..
Jonesn chapter 1 . 7/2/2012
'he wondered what they might get in return.' Oh, what he's gonna get in return.. ;) lol I love this so far! I've fallen in love with Little Wolf, and feel kinda bad for Kate.. You're gonna break my heart then put it back together again. I just know it!
Mimi The Magnificent chapter 13 . 6/22/2012
Ugh crying like a baby right now. :(
Mimi The Magnificent chapter 6 . 6/22/2012
So sad :(
soton chapter 20 . 6/16/2012
Lovely story, but sad too.

Although I'm sorry that Kate died, I am happy that Edward and Bella had a very happy life together.
1,391 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »