Reviews for Acquired Taste
moocow4me chapter 23 . 11/9/2013
I loved reading this story! I love Soul and Maka's relationship in this and above all, I LOVE Maka's attitude! She;s hilarious and SO sarcastic! XD
that-1-fangurl chapter 23 . 10/27/2013
Are you going to make a sequel
DemonAxeCami chapter 23 . 9/6/2013
I loved the story! I didn't have to much detail and didn't lack to much, and the way she treated Soul in the beginning by calling him "Little S***" and wondering when to kill him is basically all my mother right there towards my dog Chewy! She isn't cruel, she is just being playfully sarcastic towards my dog. Anyways, thanks for the epic story!

Sincerely,
Your Reader DemonAxeCami
j chapter 23 . 8/24/2013
BEST SOUL EATER FIC EVER! DO YOU EVEN KNOW HOW MUCH I'VE READ THESE FICS?
cookie panda-roo chapter 23 . 7/15/2013
OMG! I loved this story! :) i read it in one day, I couldn't stop! I loved Maka's personality in this :) and... just loved the whole story :D
Guest chapter 4 . 7/7/2013
tsubaki was also a little out of character(the whole angry scream
oceanmelodies chapter 1 . 7/7/2013
cats, and yes it is because they can take care of themselves
AngelFromTheLost chapter 23 . 7/6/2013
Awwww SOOOOO GOOD! HEHEHEHEHEHEHEHE! I LOVED IT!
artist4thesoul chapter 23 . 5/22/2013
This was a great story and I have read it many times and its better than the last! Keep on writing and thank you for writing an original and funny fanfic!
IceCreamCookie chapter 23 . 5/21/2013
Ahhhhhhhh xD I so love thid story it makes me laugh ane smile ALOTTTTTT XD
I'mWhisperingToDawn chapter 23 . 5/19/2013
WOW. This story was amazing! I was following along reading but then I got busy and came across this once again a billion years later! LOL. I had to start all the way from the beginning again but that was okay because this story was just that good (: ahahaha. Well yeah, I don't really have much words to say because I'm SPEECHLESS! haha! This was just really sweet and cool and really well written! I haven't been on here in a few years (sadly) and hope that once I start writing again I can write something as good as this! So yeah... COOL DEAL. KEEP IT UP. I LOVE YOU EVEN THOUGH I DON'T REALLY KNOW YOU BUT THAT'S OKAY. STAY AWESOME. GOOD DAY. BYE.
Black blooded chapter 3 . 5/7/2013
Bite me Im lov'in it !
Robastar34 chapter 23 . 4/23/2013
This is one or them best stories Ive read!
Strophanthus chapter 23 . 4/18/2013
This story was amazing! I love the ending! Thanks for the great read!
2clap chapter 23 . 4/17/2013
I loved this so much. I actually shirked all my homework and makeup work to read it all. Lol but it was freaking epic so it's ok!
553 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 14 .. Last Next »