Reviews for Us girls are made of Steel
gypsy rosalie chapter 42 . 4/11
Yay for an update! I'm glad you're back with this chapter, and I love Alex in this chapter! She's always so awesome :D
CrazyRach chapter 42 . 4/11
Woo! You're back! Although short this chapter was brilliant. I just love Alex :,)
Gloane-93 chapter 41 . 1/20
You know Annon saying that she "MUST update" is really rude!
It's her choice to update or not. And comments like that are really annoying to an author, and will most likely have the exact opposite effect.
How about a compliment about her writing and asking nicely next time?

Ok enough of this.

I hope you find your inspiration for this story again some day and you'll be able to finish it.
Talk to you soon :-)
Guest chapter 41 . 1/17
You MUST update!
Jax chapter 41 . 7/23/2013
More Kellbelle fluff
PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE
With a cherry on top
At the Heart of the Storm chapter 41 . 1/5/2013
Hahahaha! The end of that chapter is beyond hysterical! I heart this story and can't wait to read the end of it! Don't give up! xxx
gypsy rosalie chapter 41 . 11/19/2012
Yay! You updated this! And it was a great chapter, Kelly and Annabelle's reunion was sweet and I love Alex's reaction 'ugh romance' haha. And Taylor with her cheeseland thing was funny.
gypsy rosalie chapter 40 . 1/26/2012
Great new chapter! What's gonna happen to Kate?
Lulu Lollipops 3 chapter 39 . 1/25/2012
Keep goddamn writing! Update plz! I'm almost dying to know who it is, I know its either Annabelle or her family in her room, so PLEASE keep it going!
gypsy rosalie chapter 39 . 1/5/2012
Wow, Alex's ghost is a little smartass. I love her so much, she's epic. She really knows how to sort Kelly out. I wonder who's in her room, I can't wait to find out!
gypsy rosalie chapter 38 . 1/1/2012
Eek! Even more of a cliffhanger! Update again soon!
HotdogInAPineappleWorld chapter 38 . 12/31/2011
Soo... I'm seriously hoping that Kate does have a plan. Seriously.

Gotta love being a hero. Nice chapter
Catti chapter 38 . 12/31/2011
I don't normally review but this story is so good! Thanks for the update- I actually stayed up till 4am reading it!

I love it. Keep up the good work my dear.

Xxx
HotdogInAPineappleWorld chapter 37 . 11/23/2011
Damn it, the anticipation is killing me! I need to know what's going to happen. Can't wait for the next chapter.
gypsy rosalie chapter 37 . 11/22/2011
Eeek! Soo good! Such a cliffhanger! Annabelle! Kate! On the edge of my seat now, can't wait for the next update!
116 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »