Reviews for Can't Catch Me Coz the Rabbit Done Died
Sam and Dean crazy ass wench chapter 16 . 7/19/2011
Omg girl you had me on the edge of my seat here Sam and Cass gave up their lives for Dean so he could get the do over I never liked Joshua but I have to say I liked him in this chapter because now the boys can do things different this time Whoo happy dance Tasha is back I'm so happy that she is you are truly am exceptional writer girl so happy that u updated please please update ASAP she how I wrote that part in captial letters lol keep up the amazing work :)
xJenzaFreakx chapter 16 . 7/17/2011
AHH, that was INTENSE, woman! Holy mother shit! (Haha- loved that!) I was just like, "How is she going to pull this off- killing Sam and Cas" But you totally did, I loved how Joshua made it seem like he was just abandoning them but he really was going to give Dean his little 'do-over'. It works because everyone is still alive when he gets it!

I can't wait to see Dean scrambling around to change how things went. If he tries to tell Sam, he has to believe him because he went through the whole "Tuesday" thing, in Mystery Spot. Lol. Update soon with more of your genius-ness! It was perfect!
WhatsGoingOn chapter 16 . 7/16/2011
lolz hogwash! yayayay Tash is baaack, loving the twists and turns!
SPN Mum chapter 16 . 7/16/2011
WOW! I never saw THIS coming! Great job!

"And a child shall be born to the last of a valiant bloodline and one of the true vessels for the champions of Heaven and Hell. This child's presence will turn the tides of the final battle in favor of the child's father, bringing death to one Champion and his vessel." It looks like little Sammy was meant to save his daddy Dean, which brought Death to Sam. But since Sam asked for a 'do-over' for Dean, perhaps God stepped in and granted it, because the love of Sam and Cas was so unconditional. I hope Dean can make the most of it.

I just love this story! (Have I said that already? lol) Kudos to you for writing such a gripping story.
The Lilac Elf of Lothlorien chapter 16 . 7/16/2011
I liked the start of the chapter but as for the end... I'm suddenly very, very confused.
xsparklesthemagicalunicornx chapter 16 . 7/16/2011
Oh yay! Tash and Dean back together! YAY! Great chapter- interested to see where you're going with this! Keep up the fantastic work!

x
WhatsGoingOn chapter 15 . 7/6/2011
This chapter, me creys!
Deans sassy seductress chapter 15 . 7/5/2011
Omg omg this was awesome! You are so freakin talented. I felt like I was there and that so awesome. Omg at the end when Sam was talking to Dean I was almost in tears and poor little sammy. He just wants to go home poor guy. I can't wait for the next update! This story is so awesome!
xsparklesthemagicalunicornx chapter 15 . 7/3/2011
Oh no! I hope everyone gets back safely! (and maybe Death will turn out to be a forgiving dude and bring Tasha back too?) Great writing as always! Keep up the awesome work!

x
Sam and Dean crazy ass wench chapter 15 . 7/3/2011
omg omg omg girl that chapter was freaking epic ahhh just when i taught they were safe i have tears in my eyes poor sam and cass will they be able to kill death cant believe those two might die my heart is breaking for poor dean now he going to lose his brother and friend noooooooooo loved the whole show down between them and lucifer you did such an amazing job on the fight scene again girl i wish i had your talent at writing fight scenes like that at least dean has his son now he has to look after little sammy dont leave us wait to long for the next chapter im dying to find out what happens next pretty please shows puppy eyes :)have a great 4th of july girl have fun if your going out sending you some luv from the crazy wench lol oxoxoxoxo
xJenzaFreakx chapter 15 . 7/2/2011
That was EPIC! I loved the battle ground idea and I'm glad you took the suggestion! It was so original and creative and modern- especially for ancient angels, y'know?

I enjoyed Luci's performance in this, totally true to his character on TV- well done! You've capture his terrifying charm and morbid sense of humor- he just always knows what to say! I got tingles when he threatened Lil' Sammy, though. Omigawd. (lol). That poor little guy! I can't even describe the feelings welling inside. Ugh, and Dean! He was so scared and vulnerable, you don't see that very often! It even made me tear up, imagining his face and feeling his fear...(you're good- NO, PERFECT- at making me feel what the characters are feeling. I love those boys so much, haha.)

Yeah, Sam iced the devil! Now they gotta get out of there before they're all ripped apart by remaining demons and that angel dude. Oh, man, I hope nothing bad happens to Sam and Cas. I couldn't stop the tingles when Dean was practically forced to choose between his son and his baby brother, ohhh nooooo! Of course, we all would expect him to save Lil Sammy first (including Sam and Cas) so...can't wait until your next update! Awesome job!
SPN Mum chapter 15 . 7/2/2011
Another tear-jerker ending to a chapter! Brave Sam and Cas, staying to fight the angel and demons, and Death if necessary, all so Dean and Sammy can live. I bet they give them a hell of a fight.

Poor Dean! It looks like the only one he will have left is little Sammy. *sniffle* I just hope they get out okay, so Sam's and Cas's sacrifice isn't for nothing.

Really leaving me hanging here! lol
The Lilac Elf of Lothlorien chapter 15 . 7/2/2011
"So I have to thank Lilac Elf of Lothlorian for her suggestion of the final showdown location. That, of course, means that if you don't like what happens there, you can all direct your wrath at her"-Thanks. Thanks a lot. Oh, well, maybe I'll get more readers out of it.

So...You're killing off Sam and Castiel? That is just so not cool, dude.
Sam ANd Dean. Crazy ass wench chapter 14 . 7/1/2011
Yeah for the dabril getting his ass kicked amazing fight scene between that chick angel and Cass it was written perfectly loved it so much that I actually read this chapter twice I'm so happy that they found Sammy I had tears in my eyes when he said daddy got ya but at least it was ended on a happy note I'm so glad that you have ideas to do your own season 6 version and Hun I would never get tired of your stories you are just one of a kind that makes me happy getting updates from ff hope that makes sense lol please update asap I need more :)oxoxoxo ps I couldn't find you twitter page mine is spnwench if you want tooadd me ttys
Sparkly Blue Eyes chapter 14 . 7/1/2011
Soooo I finally caught up! And I am so happy I did! Amazing story, you are building it amazingly and your doing such an awesome job every chapter! I envy how much you update! Me I’m lucky to get one chapter out a week these days ( LOL

:D The beginning scene with Cas, Balthazar and Dabriel was very well written, very insightful to the situation around them! I can’t help it but I am a fan of the Angels and how dark, twisted and light they are all at the same time! You girl have kept them in character all throughout, you write them in a way that I imagine them to be!

Dabriel…I wanted them to smite him! What a ‘dick!’ in Dean’s words…

Balthazar I love, he’s just got something :P

OMG I’m praising you, happy dancing! You brought the BITCH/JERK back, I miss that madly and you just delivered it to me in such an amazing way! Nice to see Dean smile, even if it is for a moment… LOVE that input there girl, amazing stuff!

I love everything in this, the fight, the angst, everything!

That ending! *Tears of happiness this time* I am so happy they found little Sammy! That scene, the emotion pouring out of Dean blew me away!

You are the master! :D Update soon! I can’t tell you how much I love reading your stories! xoxo
164 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 .. Last Next »