Reviews for Iris
sierra.steinbrecher chapter 9 . 3/21
Big AWWWWWWWWWWWW! Moment when Gabriel hugged Dean. And I loved Cas through this whole thing. Hey, can Cas get pregnant too?
Remember Ember chapter 30 . 6/11/2015
Yep
It had just been another Tuesday of torturing the Winchesters.
Just another Tuesday...
And then this happens.
-E. Winchester
Remember Ember chapter 29 . 6/11/2015
...O.O
*runs to panic room and locks door behind her*
...hey guys. *to Crowley, Sam, Dean and Bobby*
...I brought beer. Thought it might help. But man.
When you said they were crazy, I didn't think you actually meant 'hell bent on creating a third apocalypse because a flannel couch looks bad' or the 'bunny clouds are so freaking sad, HOW COULD DAD DO THIS TO ME AND CREATE CLOUDS THAT LOOK LIKE THAT?!' crazy. A little warning next time before you send me up for beer and whiskey.
-E. Winchester
Remember Ember chapter 28 . 6/11/2015
Another kid? It's been what, 6 months at most?
Yikes...but oh so sweet...
AND THE TWINS HAVE WINGS!
AND CASSIE IS GONNA BE PREGO TOO!
YAY!
-E. Winchester
Remember Ember chapter 27 . 6/11/2015
O.O
...Cassie...is...WHAT?!
...oh snap. Damn. BALLS!
Bollux!
AGH!
-E. Winchester

PS this is gong to be awesome...
Remember Ember chapter 26 . 6/11/2015
Yep
From Balthazar to uncle Balthy in 5 seconds
5 SECONDS!
-E. Winchester
Remember Ember chapter 24 . 6/10/2015
SHE CAN TALK! THIS IS AMAZING!

wait. ..what about Balthy?
-E. Winchester
Remember Ember chapter 23 . 6/10/2015
Wedding! Yay!
...nice...just whistle and innocently walk away.
Cuz that's how it's done.
-E. Winchester
Remember Ember chapter 22 . 6/10/2015
Bitchy blonde mates.
Yep.
...I'm so proud of Luci!
...wow...I never thought I would ever say that. Like, ever.
But hey, he gets the second chance he totally deserves. So I'm happy for him.
-E. Winchester
Remember Ember chapter 21 . 6/10/2015
Cheat.
Even Cas plays it.
-E. Winchester

GAME NIGHT! WHOOO!
Remember Ember chapter 20 . 6/10/2015
The twins are so cute!
Their freaking adorable!
So damn perfect!
So perfect!
AND-OYMYGOSHITSANICECREAMTRUCK!
GOTTA GO!
...I'll bring you some ice cream if ya want...
BYE!
*runs towards ice cream truck like a mad woman*
ICE CREAM!
*or someone cursed by Gabe*
-E. Winchester
Remember Ember chapter 19 . 6/10/2015
EEP!
A HOUSE!
YES!
YES!
-E. Winchester
Remember Ember chapter 18 . 6/10/2015
Enter Crowley and Alphie.
Crowlphie.
baby shower!
Engagement!
Weirded out peoples!
Yay!
-E. Winchester
Remember Ember chapter 17 . 6/10/2015
YES!
THANK YOU SAMMY!
FINALLY!
-E. Winchester
Remember Ember chapter 16 . 6/10/2015
Twins! Yay!
Awesome!
Sweet!
I'm so happy for you both!
-E. Winchester
275 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »