Reviews for As you wish
Guest chapter 11 . 1/9/2014
robinhood,men in tights!
as soon as you said flaming arrows
whitedorumon chapter 1 . 1/9/2014
Saw the summary, Just thought I'd say: Fuck you, Luna is my favourite blonde.

Draco Malfoy is a whiny little shit bag, and harry potter is not a gay character.

Slash fangirls... When will you learn.
Grevonraeus chapter 1 . 12/22/2012
YEAH. i like this.
One question though, is Harry a top or bottom
happypie chapter 1 . 5/30/2012
YAY! you used a reference to the princess bride I KISS YOU! :P :P :P :D
ArienAngel529 chapter 88 . 5/15/2012
That's hot
ArienAngel529 chapter 87 . 5/15/2012
Ha I love this! Sex and Umbridge getting told off? Awesome
ArienAngel529 chapter 69 . 5/15/2012
yea... you should totally go with your original idea of bondage and lollipops. I don't quite know how those would work together but I like it.
ArienAngel529 chapter 66 . 5/15/2012
Draco sexting XD oh this is too good.. more of this, maybe while Harry is at work?
ArienAngel529 chapter 64 . 5/15/2012
Hot. And Draco as Headmaster awesome.
ArienAngel529 chapter 63 . 5/15/2012
Yayy! Haha ironic how my last review asked for exactly this. This makes me happy :)
ArienAngel529 chapter 62 . 5/15/2012
THIS. I want to see this.. Harry crashing the wedding. With a happy ending pleaseee? Like Draco not marrying her.
ArienAngel529 chapter 57 . 5/15/2012
This is cute.

Hm.. Oliver and Harry.. I may have to look into that lol
ArienAngel529 chapter 51 . 5/15/2012
Continue this? (again, if you haven't already) I want to see Draco convince Harry/Harry come around to it
ArienAngel529 chapter 45 . 5/15/2012
This is sad..

Also, I have a suggestion (if you haven't already) lock them in a broom closet together. A very small broom closet. I know people do it all the time.. but it's damn amusing. And sexy lol.
ArienAngel529 chapter 38 . 5/15/2012
I figured it out in an earlier chapter but for quite a while I thought Aubrey was a girl. I've never heard that used for a boy's name.
362 | « Prev Page 1 2 3 4 5 12 .. Last Next »