Reviews for Ambages of Resilience
AlarictheCat chapter 10 . 10/28
Seriously one of the best damn stories I've read. I know you may no longer be reading messages, but in case you do I just hope you feel pride in the amazing work you've let us all read. If by some form of a miracle you do decide/can get to writing this again it will make me cry tears of joy. :P
katerobe1gmail.com chapter 10 . 10/1
The most heartbreaking part of falling in love with an unfinished story is the cliff your are left hanging on at the end I feel a little abandoned or something like I need to know what happens next but I know I never will
SakuMiChanNoGaara chapter 10 . 11/27/2016
This is sad. To see yet another story cut off. It good damn story. And it is so unfair. But thank you for the ride.
SakuMiChanNoGaara chapter 7 . 11/27/2016
Whaaaaaaat I wake up just to read this! O.o pein Gaara omaigooooooood ...
-runs to read next chapter-
SakuMiChanNoGaara chapter 6 . 11/26/2016
omaigod you made me giggleeeeeeee
Hahahahahahaha omaigaaaaaaaaaaaaaa
Im totally not sleeping cuz of you. This is awesome. Im exited and yet scared... Scared that this is a none finished fic... D: i hope not pleaseeee I hope not
Im still loving it
SakuMiChanNoGaara chapter 5 . 11/26/2016
O.o it is starting o God i cant stop reading
SakuMiChanNoGaara chapter 4 . 11/26/2016
I like how you have the story and it keeps on getting better. And how they are not rushing into things. So realistic im loving it
SakuMiChanNoGaara chapter 3 . 11/26/2016
better and better omg 3 chapters in 1 day...
SakuMiChanNoGaara chapter 2 . 11/26/2016
Ugh! I'm o so hooked to this ! Damn you! I notice this has only 10 ch. I hope you did not loose your muse along the road. I really hope you didn't. Because I'm very interested and intreaged.
SakuMiChanNoGaara chapter 1 . 11/26/2016
Im loving it. Adored the input the description is awesome and you got me into it a lot. Even tho its not a kakasaku or a normal shinobi tale. I look foward to reading the rest.
Guest chapter 10 . 11/29/2015
Noice story I hope u continue
Iris chapter 10 . 7/18/2015
Oh HELL no. You do not get to leave us on such a cliffhanger. C'mon. Come back and finish what you started.
R.chai chapter 1 . 6/7/2015
This is my first Naruto au fanfic and it seems really interesting though I'm not into au stories.
slstmaraudersjple chapter 10 . 4/4/2015
Oh no! Chills crawled down my spine when I read the last scene. But I absolutely adore the way you made Gaara and Sakura thus far. Resilience is a most fitting title :)
AMMiss chapter 10 . 2/13/2015
Ooooo! Konan has entered the picture...which means that Pein is also with her too right...? So looking forward to the next chapter. Please update soon!
Happy Writing!
398 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »