Reviews for A Huge Misunderstanding
Passion-and-Danger chapter 1 . 8/26/2012
hhaha i just love this! xD
Rawr Olivia Grace chapter 1 . 8/21/2012
Oh my god! I just found this amazing and really made me laugh! I also LOVED how you ended it
Crabcake1200 chapter 1 . 7/29/2012
SO THEY WERE? SATANIC CLARE ATE LITTLE MISS SAINT CLARE!
Peaceandunity chapter 1 . 5/11/2012
LOL
IamaVampire chapter 1 . 12/11/2011
that was funny (am still laughing)
TurboWiz70 chapter 1 . 11/4/2011
hahahahahahahahahahaha!

loved this!

Turbo
degrassifan9062 chapter 1 . 8/9/2011
oh i loved it i thought they were but then they opened the door and saw them not but the were
LouisaMB chapter 1 . 8/5/2011
lmao. "Clearly."
Haha chapter 1 . 6/30/2011
Haha i loved this so much!
Caitlynnn chapter 1 . 6/25/2011
"I got horny for nothing!" Hahahahahahahahaha! Fucking...hahahahah. Okay. This was great. Fuckingfantastic.
heidipoo chapter 1 . 6/21/2011
hahahahahahhahaha funniest thing ever
Diana Wolfe chapter 1 . 6/20/2011
Hahaha! I love love LOVE this! Soooo cute! Heehee!
LoveIsTheMostAddictiveDrug chapter 1 . 6/18/2011
loolz!
skygoldsworthy chapter 1 . 6/16/2011
Omg hahahahahaha that was hilarious
adriana chapter 1 . 6/16/2011
I SEE WHAT YOU DID THURR. lol Bianca cracks me up! And poor adam, he must of felt pretty uncomfortable hahahahaha this is like totally one of the funniest degrassi oneshots like everr :)
38 | Page 1 .. Last Next »