Reviews for No Gas No Card No Problem
Soncnica chapter 1 . 7/7/2011
ROFL! oh yeah this sucked so bad, idk why I even bothered reading it!

*hits you* THIS WAS SO FUNNY... I love this:

"Dean kicked a dried up lizard off the lonely road."

and aww his baby will rust in the weeds! ROFL! ahahahha

awesome drabble! AWESOME! so boys.. I totally see this happen in an ep! seriously... I do!

hugs,

S.
Dizzo chapter 1 . 6/12/2011
Teehee - I presume Dean will send Sam, while he waits with the Impala.

When they've finished blaming each other that is!

Nice one x
ziggy.uk chapter 1 . 6/11/2011
LOL, so funny! Wonder what Bobby's reaction would be when they turn up at his place footsore and weary! And I wouldn't put it past Dean to suggest Sam pushes the Impala!
Ciya chapter 1 . 6/9/2011
Welcome to the middle of no where South Dakota boys. Enjoy the walk. LOL!
Jane88 chapter 1 . 6/7/2011
That made me smile. :) Can totally see the boys in my mind's eye.
LaylaBinx chapter 1 . 6/6/2011
Lol, awww poor boys! Loved it! :D
Marianna Morgan chapter 1 . 6/6/2011
Oh, boys! LOL

Loooved it. And would love a sequel to get Bobby's reaction when they finally arrive on his doorstep. ;)
Medusa -the writer chapter 1 . 6/6/2011
Cute! I can sooo picture this exchange going on in my mind's eye. Dean trudging determinedly on, Sam practically dancing around him as he tries to placate his big brother - just the usual scenario but so easily "seen" in what you have written.

Loved it.
DeansBabyBird chapter 1 . 6/6/2011
I hope Bobby gives then a cold beer when they get there!

Bev x
LivingForTv chapter 1 . 6/6/2011
Sam's lucky Dean needs his stamina for walking:-) I can just see the face he'd make:-)
MeAzrael chapter 1 . 6/6/2011
LOL - perfect bitching match between our favorite brothers! Nobody wins but us - and probably Bobby, who'll have a good laugh :-)

Thanks for sharing, KK

xxx Kate
bhoney chapter 1 . 6/6/2011
LOL I can SO see this happening to the boys. Poor guys!
pandora jazz chapter 1 . 6/5/2011
You always do a wonderful job of writing the brothers voices.

I could just picture Dean's face as he complained that the Impala was going to rust. Very cute.

Can you picture Bobby's expression when the brothers arrive at his place?

I enjoyed reading your drabble. (though my only complaint is it was to short :)

Thanks for the smile.
Swellison chapter 1 . 6/5/2011
Hi Karen,

Thanks so much for the birthday drabble. Love the dialogue between the two boys, so Winchester-y.

Sue
Amy chapter 1 . 6/5/2011
lol, ah the average life, when things as normal as running out of gas can ruin your day. What fun. :D I'm sure Bobby will throw out an 'idjits' over this one. Good job.
20 | Page 1 2 Next »