Reviews for Mages With Hats
Guest chapter 1 . 5/7/2014
This just made my day!
3 chapter 2 . 5/25/2012
I'm suddenly very jelouse of an ice sculpture... never thought that would happen. Anyway, I love this! It's just so funny to imagine.
Verified Anonymous chapter 3 . 7/29/2011
HAHAHAHHAHAHAHAHHA OMG OMG OMG OMG OMG! Ok so I have LOVED them all so far but this one I had to comment on XD OMG I was laughing through the whole thing but when I got to the pink hair no chest thing OMG XD HAHAHA All of this! You're amazing!~Verified Anonymous
Beauty.Of.Lies chapter 3 . 7/7/2011
Haha! So Hilarious! The last one was the best, I reckon you should have done Lucy instead of Erza, I don't know why but it would kinda seem realistic if you did, ~Shrugs~ Oh well :P

Keep up the awesome work, I really enjoyed this story! Gah, I'm gonna go watch 'Llamas with hats', I LOVE SecretAgentBob as well, he? makes the best videos!

Take care of yourself ;D

Adios Amigos, xx
Caramel-Deer chapter 4 . 6/23/2011
Holy shit, it's too awesome to endure xD
Element4Rain chapter 3 . 6/20/2011
Really, "Erza", REALLY? I don't think you have enough things to do this holiday... My eyes have been tainted, but it was kinda worth it, especially the part about headbutting children off the boat... XD
mewsugarpudd chapter 3 . 6/20/2011
lolage plz do another 1
Anniiee chapter 2 . 6/19/2011
I don't have any to say... Just update ASAP cuz you really are make me curious about the next chapter...
Anniiee chapter 1 . 6/19/2011
Is it the end?

Well, if yes, update it soon please...
WhereDidYouGo chapter 1 . 6/18/2011