Reviews for Sail
Broken Teen Poet chapter 7 . 12/29/2015
(I'm not sure if my first review showed up because my phone has this weird glitch where it accidentally deleted reviews all the time, which is really annoying, so I'm rewriting this.) "Months later." Lol, nope, more like years later. This fanfiction was absolutely amazing, especially for a first chapter fic. Your stories have gotten me through the days, including this one. The cavity-inducing fluff makes me smile, the flawless humor makes me laugh endlessly, and the emotion and angst make me cry and think and simply ponder life. Thank you so much for your amazing fanfictions, especially this one, Kiss - which has become a legend among Klainers by now - and Straight Camp. They have changed this homophobic, depressed little girl into an accepting pansexual willing to fight for her and everyone else's freedom to be happy. Never stop writing, for you have so much talent. I can't wait for the day that I pick up one of your best-selling novels to read. :)
Broken Teen Poet chapter 7 . 12/29/2015
"Months later." Lol, nope, more like YEARS later. I can't tell you how much I love all of your work, especially this particular fic. It was so sweet and hard-hitting at times and absolutely amazing. It was absolutely outstanding for a first chapter fic! And I can't stress enough how amazing your writing is. Kiss is practically legendary in the Klaine fandom, probably more popular than Klaine, As Told By David and Wes. Straight Camp is still the absolute best Glee fic I've ever read - I've read it at least seven times - and I can't thank you enough for writing all this. Your stories have changed my perspective on many things - changed me from a previously slightly homophobic, depressed teen to a completely accepting pansexual, eager to fight for their and everyone else's freedom to be themselves. So thank you for your writing. And please never stop. You have much talent and I can just imagine reading your best-selling novels one day. :)
fictionismyreality00 chapter 7 . 4/15/2015
there are no words to describe how utterly perfect this is as I discover it years later
IraKate chapter 7 . 1/8/2015
I JUST FINISHED AND THAT WAS WONDERFUL AND BEAUTIFUL AND I CANNOT PUT IT INTO WORDS
kqocha chapter 7 . 12/30/2014
This is so special... It was such a sweet story and I loved it so so much.
You expressed Klaine's relationship so perfectly and reading about it just filled me with joy. Even with the spoilers I've heard about Season Six I know that these two were meant for each other and they're perfect together. I also have this story to thank for getting me hooked on Niff. They are now (along with Klaine) my OTP, I seriously love them.
Anyway, thank you for this amazing story. It was so enthralling and I just couldn't stop reading.
knb248 chapter 7 . 8/4/2014
Beautiful! :)
Guest chapter 5 . 10/3/2013
huh what is trent doing in this chapter
Georgie chapter 7 . 6/8/2013
Another beautiful one. Please stop making me cry of happiness! :D xxx
Georgie (beautifulsilencer)
angela chapter 6 . 10/31/2012
i'm going to be honest, I love this fic. it's beautiful in any and every way.
which is why I'm not ashamed to admit that I absolutely acted with extreme fervor when I saw that you used 'crash and burn' by savage garden in chapter 5 (or 6, the numbers don't show up on my computer)
I'd read the fic a long while back and hadn't placed the song until now when I reread it only moments ago.
thank you for having amazing song choices.
9-angela.
hannah eadyn chapter 5 . 10/28/2012
Woah this story is getting so good.
hannah eadyn chapter 1 . 10/28/2012
Awwww! So cute.
Klainescoffee chapter 7 . 9/27/2012
Okay i am fanguurrlling! This is the first fic i have read by you and i luuurrrvved it! Haha seriously it was so CUTE! I ship niff just as hard as klaine (nearly) and i am now gonna go read some more of your fics cuz im in luuuvvv! BTW who is Angela? Cuz she seems pretty awesome! Okay bye!
Smile the tears away chapter 7 . 8/25/2012
Awesome :) Thanks for sharing!
RainbowSilhouette chapter 7 . 8/19/2012
As you wished to know I read your amazing story in one hit.
I swear i didnt stop reading between start to finish which kinda hurt my eyes.. But it was worth it!:)
themccallgleek chapter 7 . 8/4/2012
Wow. So, this is amazing.

I loved the Niff and the Klaine and I liked the way that Jessica realised that they were just like any couple and that she was fine with it.

The day that everyone got sick was adorable, too. :3

And the kiss! It was perfect, and I loved it /soooo/ much. I just... this fic is just so perfect and amazing and I love everything about it. Apart from the homophobic-ness of the people. I mean, it was a really good thing to put in the fic, because not everything is perfect, and there will always be stupid people everywhere, but it just reminded me of how much I hate people . I'm not saying that putting it was a bad thing, though, because nothing about this beautiful is bad.

So, keep up with the amazing writing, and I love this fic! Also, I'm reading Kiss at the moment, and I /love/ it so much. :D
200 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »