Reviews for Heartbreaker
Siera-Knightwalker chapter 1 . 4/18
That...was kinda weird calculation. Though the sentiment is sweet.
Lehna Black Ambler chapter 1 . 1/4
waouh.. it's quite sad but also great... their love is so loyal!
Nella Moonblood Royalle chapter 1 . 6/8/2016
Damnnnn...tis is legit... Cho true *clinking drinks* ;)
HunnyBunny chapter 1 . 5/7/2016
weird... because never thought the carefree yamamoto would think like that./
DecipherMe333 chapter 1 . 1/19/2016
I cri.
Yhaelle-chii chapter 1 . 12/19/2015
Really charming fic! Your mind works in more than ten different ways mine works, and for that I salute you! Though I'm not really a fan of 8027, I still enjoyed this :)
You Light The Sky chapter 1 . 4/10/2015
This combination of 8027 and all27 was rrally well done. Poor yamamoto. Hugss
shipperlol chapter 1 . 3/31/2015
Cute.
Sheinfan chapter 1 . 3/2/2015
;-; oh my god! This was really touching!
I think I am crying...;3;
Keep up the good work. ;-;
Akun Saya chapter 1 . 11/3/2014
My chest's hurt... Tsuna, did you break my heart too?
Raining Sky Guy chapter 1 . 1/26/2014
Yeah, and I ahould be doing homework as well XD.
I loved the name 'Heartbreaker Tsuna', it just screams angst
And Ryohei's affection was cute, I think I hadn't noticed that before XD. Hibari's made me lol. And Yamamoto's...
Such pure feelings...
I'll root for my OTP!
(Sorry I didn't log in, I'm a bit lazy)
Thanks again, for another great story of yours!
Anime3 chapter 1 . 10/13/2013
I just found thus and thought that this was really cute! I would really love it if u made oth chapters in the other characters perspective then that would be really cool. Btw this is one of the best farm flics I've read.
StoneLily chapter 1 . 5/1/2013
it was really good
deathlover25 chapter 1 . 4/23/2013
That is so touching and sad at the same time. I think I'm crying!
Daiske chapter 1 . 2/28/2013
T_T i love it...poor guardians :'(
thanks for the awesome fic!
38 | Page 1 .. Last Next »