Reviews for How Did This Happen?
foxywolf4321 chapter 9 . 7/3
I love it, please update more
Guest chapter 9 . 6/17
Update soon! And what's the deal?
Vixan tues chapter 9 . 10/1/2014
When are you updating? I love your story and i just wanna keep reading it until i die! But... You are not updating..? Why?
When God Abandoned The World chapter 9 . 9/20/2014
UGH, how DARE you end that chapter like that, I need more yaoi! Update ASAP
PlaidPajamas01 chapter 9 . 9/16/2014
Update soon please! I want to know what happens next!
gahhhhhhhh chapter 9 . 9/8/2014
OMFG THIS IS FUCKIN AMAZIN! I TOTALLY FELL FOR IT! GAH! pls UPDATE
Hottstuff JK chapter 1 . 8/11/2014
I love how you made Ichigo. Other stories I've read made him give up before anything even happened say stuff like I don't want to get hurt, but not you. Your Ichigo was fighting till the end which was awesome!
Altira chapter 9 . 7/31/2014
Good job(:
Guest chapter 9 . 7/21/2014
MORE!
AsorenRM chapter 9 . 7/17/2014
NOOOOOOOOOOOOOOOOO!

I am LITERALLY gonna DIE! What is this deal? Tell me! Or I might just have to hunt you down!

Killjoy:(Don't be a stalker. Your already creepy enough.)

cr...creepy? -goes in corner and pouts-

Killjoy:(I just loved how you made Ichigo so much more interesting. The writing on the wall, hiding, Language use. I just couldn't stop laughing. Excellent job Tenki-chan. I can't wait for you next update and I'm sure Asoren can't wait either.) -smiles-

HELL YEAHSSSS!
1sunfun chapter 9 . 7/14/2014
Interesting.
noooooo chapter 9 . 7/7/2014
pls update mooooorrrreeee! i so fucking luv this! i love Aizen n Ichi ssssooooooo much!
yay chapter 2 . 7/7/2014
i like it!
hiddenghoul chapter 2 . 7/6/2014
FIGHT ICHIGO! Aizen, you're an asshole :(
great chapter, this story seems so interesting
hiddenghoul chapter 1 . 7/6/2014
Great start, I like your writing! Ichigo curses a lot more than usual, but meh, I still like it. :)
152 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »