Reviews for First Time
Fallen4Cas chapter 5 . 8/1/2011
I am in awe of this chapter, as usual. I am glad Cas woke up. I hope that everything is gonna be okay, but with you who knows right? Anywho write more soon!
Havent.Met.My.Angel.Yet chapter 5 . 7/31/2011
ahh :O cliffhanger...awesome chapter i am glad the boys woke up...i cant wait to read what happens next :) !
akuma-river chapter 5 . 7/31/2011
And what happens next?

Are close to an ending? Or are we in the middle?

Where's the smex?
Sweetheart From Hell chapter 5 . 7/30/2011
Great chapter, even though it's kinda just an "in-between thing". Congratulations on the new job! *hugs*
It's Rayning chapter 5 . 7/30/2011

I want Dean to be, "Come to me, my angel~" But...that'd be crack. So, so much crack.

Fantastic, as always.
Mikkaa chapter 5 . 7/30/2011
darkphoenix2345 chapter 5 . 7/30/2011
Let's hope Dean's plan starts to bare fruit and Castiel will start healing now.
Chelle chapter 5 . 7/30/2011
Wow, you just keep on flooring me with this one. I love it sooo much keep up the fabulous work xxx
Havent.Met.My.Angel.Yet chapter 4 . 7/27/2011
wow great chapter..i thought sam was being stupid to try and pull dean of cas -.- anyway again i liked how well you succeded to get into cas mind :D cant wait to read more :) !
SuperNaturalGurl32 chapter 4 . 7/26/2011
Ack you and your cliffhangers -sighs- It's a great chapter though. I can't wait for the next -s-
akuma-river chapter 4 . 7/26/2011
Yeah, just ripping out the hand of angel out of the body and soul of a person is just such a fantastic idea. No need to worry about collateral damage.

Poor Cas. Now they won't let Dean near him again.

Won't he need to be in Dean's presence to fully heal?
zoe chapter 4 . 7/26/2011
amazing as always!

the last sentence cut into my very soul 'he welcomed the darkness' waa! CAS! how do u write this without being a cryin mess on the floor? i certainly couldnt. Hope it gets better soon. cas is such an EMO lol! carnt wait next chapter
Sweetheart From Hell chapter 4 . 7/26/2011
Evil cliffie indeed! However, it's brilliant. Keep going!
It's Rayning chapter 4 . 7/26/2011
I really love how you write Cas.

Oh geezus, another cliffhanger... D; I hope he's okay.

Sorry for the short review, don't have much time right now.
Fallen4Cas chapter 4 . 7/26/2011
Oh wow...I just...uhhg...I dunno. I love this story so much, even though I get all teary every time you put up a new chapter. And I an NOT a crier...I am really gonna be sad when this is over...Maybe we can have a happy dean and Cas fic next? LMABO! Anywho I LOVE it as usual...
148 | « Prev Page 1 .. 5 6 7 8 9 .. Last Next »