Reviews for Breakups, Makeups, and the Occasional Demons
DDBB19 chapter 15 . 4/5/2016
Omg! I do NOT recommend reading this at 5am while you have a 2 year old sleeping in the other bedroom. Every single chapter had me in stitches.
lizzyance chapter 15 . 5/30/2015
Why do ditch in the first place? Lol. No explaination.
lizzyance chapter 2 . 5/30/2015
This is the funniest ever!
JaceHerondale17 chapter 15 . 7/10/2014
LOLOL

PLANCEPTION!
cantstopreadingfanfictions chapter 15 . 4/25/2014
hahaha...cute...
Katie chapter 15 . 1/4/2014
What's going on with Magnus and clary it's getting me confuse

Anyway they didn't learn the listen

Also I love it especially that you have a happy ending
Katie chapter 12 . 1/4/2014
Oh shit

What the freakin mother of grapes
Katie chapter 11 . 1/4/2014
THAT BASIL GOT TO DIE

SHE IS REALLY ANNOYING THE SHIT OUT OF ME
etomy chapter 13 . 5/6/2013
Who's the artist? Tell me pleaseee! :3
Guest chapter 10 . 4/1/2013
Type your review for this chapter here...
AmberHerondale chapter 3 . 12/30/2012
LOL i love this
wisegirl1800 chapter 15 . 11/22/2012
I loved this story! It was halirous and awesome!
PessemistPetPeev chapter 8 . 11/8/2012
Ok... I usually have some issues with certain fan fictions cuz they don't spell stuff right. Like the most common mistake I have ever seen is spelling Johnathan wrong. IT'S SPELLED JOHNATHAN PEOPLE! LOOK IN THE FRIGGIN BOOKS! Anyway, I get annoyed. This story was awesome, obviously, but it's MorgenSTERN not MorgenSTEM or whatever you called it. Please, please fix this! It scares me when people make mistakes like this! And another thing people do: the say sebation
IzzyPure chapter 4 . 10/26/2012
LOL! YOU ARE HILARIOUS! I LOVE YOU! Ya know, in a friend-y way, not in a...I'M NOT GAY!
Teapot47 chapter 1 . 7/21/2012
LMAO this is hilarious! .
80 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »