Reviews for Harry Potter and the Order of the Bleached Phoenix
nanodo chapter 22 . 8/5/2011
fantastic chapters as always! wow i am really terrible at writing reviews, i just keep repeating the same thing over and over again, but really that's all there is to say: excellent. so keep up the good work and can't wait for more! :)
Deadzepplin chapter 22 . 8/5/2011
I don't really believe that Ichigo would be that nervous but other than that good chapter
Aninia chapter 22 . 8/5/2011
Love this! I can't wait for Umbridge to get what's coming to her! And I really want to see Unohana have a "chat" with Umbridge...

My favorite part would have to be the exploding potion and where Snape shut down Dumbridge.

So all in all, wonderful updates again, and I can't wait for more. Please update soon!
willam and jack and jake chapter 20 . 8/4/2011
nice can't wait to read more, also are you going to do the rest of the years at Hogwarts meaning 6 to 7?
willam and jack and jake chapter 19 . 8/4/2011
funny and sorry i don't have any ideas for spells.
TheConverseKid chapter 20 . 8/4/2011
Great update! I'm so glad Fred and Tatsuki are together, is Georgie all my himself thou? :(

Ooer, a lot of people can see them! Is it random, or is it something they have? Thats what i wanna know. I bet it'll all be revealed in good time though :)

Amazing update, looking forward to the next XD
Cryptic Saiyan chapter 20 . 8/3/2011
Ha! loved the dumbridge comments, I also agree with you on the fillers, we have to keep in mind that the anime isn't that far behind the manga, so kubo needs these to give himself some breathing space. Though i don't mind them, as long as they bring something new to the table, a different kind of spiritual species, different types of hollows, a different kind of sword, zanpakuto spirits, reigai. To be honest i can't really complain about it... soooo yeeeaah

In all great chapter, can't wait to see Rukia's chappy, Ichigo's Wolf, Hitsugaya's dragon, and Uryu's sparrow patronus, at least those are my ideas
10th Squad 3rd Seat chapter 20 . 8/3/2011
So not fully-trained wizards can see shinigami...Fred and Tasuki are together right?And nice threats for Ichigo...XD

Umm...Toushiro's going to an upcoming captains meeting?
10th Squad 3rd Seat chapter 19 . 8/3/2011
Hoho!~The DA will come soon~Minerva is epic when dealing with the Ichigo...the Strawberry stalked by the Toad...
Deadzepplin chapter 20 . 8/3/2011
Funky are some people going to be learning Kido?
Asasininja4827 chapter 19 . 8/3/2011
I think that hilarious fight between Ichigo and Rukia and "make up" brightened my day. Lol

Kudos on the story and as always update soon.

Cheers ;D

PS: Do you read the bleach manga?
xxserafinxx chapter 20 . 8/3/2011
Lol, yay! Done with your two chappies. :3 Very enjoyable. Keke. I shall be awaiting your next chappie updates! :D
xxserafinxx chapter 18 . 8/2/2011
This is really interesting! Nyahahaaa. PLEASE UPDATE!
xxserafinxx chapter 9 . 8/2/2011
lol...i'm sure at least ONE person has noted, but..."arigatou" not "ariegato" :]
Phr33k chapter 18 . 8/2/2011
I'm curious. How can Soul Reaping abilities be implemented with Harry Potter? I mean, how can it be used to significantly affect the plot if wizards can't even see shinigami? I enjoyed what you did with the spiders last chapter though.
871 | « Prev Page 1 .. 42 49 50 51 52 53 54 55 .. Last Next »