Reviews for Second Chance Encounter
JuliaBond chapter 7 . 8/1/2011
Awwww why would you leave it there? Hahaha I love it. Keep updating! :D
HughSoSexy chapter 7 . 8/1/2011
What's in the note? What's in the note?

btw Sev - not being able to say no, that's called being whipped! You usually get the girl first though. So hopefully you're well on your way. ; )
piscesgirl35 chapter 7 . 8/1/2011
No wayyyyy! he found the note saying regulus took volermorts horcrux? o o
darkprince31 chapter 6 . 8/1/2011
oh no! he has to face voldie!

I really hope Harry likes Severus more than Sirius because sometimes I really can't stand Sirius... ugh..
shinywhiteboards chapter 6 . 7/31/2011
i love this series please write more?
kinole009x chapter 6 . 7/31/2011
Aw little Harry is so cute in this! And I love Sirius's comeback about Harry being sick from swallowing too much grease - that was such a perfect comeback. Can't wait for more!
Jordina chapter 6 . 7/31/2011
"And I will see you in the afterlife because you and I both have a one-way ticket to hell."

Hahahaha that's just too funny! At least to me:)

"Well, I for one am glad it was you he barfed on and not me." Severus got up off the couch. "First, he throws cereal at you and now he throws up all over you. I'm thinking Harry doesn't like you much. I guess he takes that after his mother."

I know, long quote, but it's just that hilarious. I laughed during the while thing. You write his humor so brilliantly! Bravo! Bravo!:•)

"...old doghouse out back."

Haha that one made me gasp. Lol I was thinking, "Oh snap!" Haha. Sev has the BEST comebacks!

Ah poor Sev! Don't you just hate Voldy? Ok sooo will he be going after Neville now? This cliffy calls for an immediate update!;)

Yes, it was very strange. But on the plus side, I got to read a few chapters at a time!:) Sorry for the long review...
SHauthor chapter 6 . 7/31/2011
You updated twice while I was gone...I'm so behind...

But it's brilliant! I loved it! I hope you update soon! :)
shinywhiteboards chapter 5 . 7/31/2011
this is a great fanfic please try and write more after chapter 6
HughSoSexy chapter 6 . 7/30/2011
First off, YAY! I'm glad you had plans for that particular idea. I hope to see it in this chapter. : )

Second, I love when you take us into Severus's mind. His thoughts are so very in character. It makes me smile. : ) - See?

I started quoting things to tell you what I thought, and then found I was quoting damn near the entire chapter. This whole exchange with Harry and Severus is beyond cute. Harry is so sweet, just wanting a little love since he doesn't feel good, and it's hilarious how guarded Severus is during the whole thing.

: D - This is a giant smile for Harry sleeping on Severus's chest and them being discovered. GOLD!

"Well, I for one am glad it was you he barfed on and not me." LMAO!

"...but his happiness was short lived as his left arm began to burn." Uh oooohhhh.

Another great chapter!
piscesgirl35 chapter 6 . 7/30/2011
That was so cute how harry got attached to him and how harry kept clinging to his robes _ he has to see voldermort now right? and since he never tried to kill harry harry has no scar and voldermort is still at full power right?
harrylee94 chapter 6 . 7/30/2011
Aw! Sweet! I can imagine how he would be struggling to find a place to put his arms when Harry's on his lap. Whether you like it or not Snape, the boy likes you!

I'm flattered that you mentioned me in your thanks. I've never had that before. Maybe I should start doing that for mine...

I LOVE how it ends (like all of them) on a bit of a cliff hanger, and I'm looking forward to what's going to happen at the Death Eater meeting.
Jordina chapter 5 . 7/30/2011
"He hoped that if he ignored the boy, he'd look somewhere else. Maybe he'd fling more cereal at Sirius. Severus would like that."

Pure genius! Lol. Great chapter! And everyones so in character it's brilliant! Update soon!:•)
GravityOnEarth chapter 5 . 7/30/2011
Like Snape, Great. Just great. Could u update? I know it's hard to update as an author, with readers nagging u to update, and partial writers block (believe me, I've been there,), but can you try your very best? I absolutely love this story, and want oh so much to know how Snape coped with the Lily-eyed Potter... tee hee!

※※※※※

Deepest Regards, Well Wishes, and Sincere Intentions, GravityOnEarth.

※※※※※
singingequestrian89 chapter 5 . 7/28/2011
O goodness a sick child is never a happy child lol I loved the chapter and now I can't wait to see how Severus deals will little sick harry.
977 | « Prev Page 1 .. 53 60 61 62 63 64 65 .. Last Next »