Reviews for Deception
Awsum Grammar Nazi chapter 10 . 5/6/2013
I wanna know if he lives
LilPirateKitty chapter 6 . 9/16/2012
XD this chapter was hilarious Lulz
Box of Tomato Fairy chapter 1 . 7/7/2012
Lol Romano fails at his brother...

And Germany, TMI on the stuff and Italy and pasta...ew.
Night13 chapter 4 . 6/7/2012
Lol i usually don't comment but i couldn't stop imaginning Romano doing this scene ""Preposterous!" said an improvising Romano, "It must be that the death toll is so high they've lost all hope!"" LMFAO absolutely loved it :)
Guest chapter 8 . 5/28/2012
This is one of those cheesy soap operas where the girl's lover screams, "I'M YOUR FATHER! AND YOUR BROTHER! OH SNAPPPP!"

I think that's a good thing
Guest chapter 10 . 4/12/2012
I'm in love with this fanfic.

Germano is so rare and just asdusdhfcd ;_; *LOVES ALL OVER YOU*
Kelley chapter 10 . 11/20/2011
Did Roma just break the fourth wall? XD

I liked this story! You, Sir or Miss, are an awesome person for writing this XD

You made my day/night.

Great job!
PianoIsLove chapter 10 . 10/3/2011
Great work- I'm excited to see what happens next. Enjoy your vacation! :)
Sunshine and Lollipops chapter 10 . 10/3/2011
If you even THINK about killing Germany in the end, I will send the Italian Mafia after you PERSONALLY! U

Have a nice day~
HetareIggysama chapter 9 . 9/16/2011
yay patrick! XD another cool and funny chapter~ whyd i think of team rocket? and yes, romano is a cheese - i loled cause i walked by an Italian restaraunt called Romano's haha
PianoIsLove chapter 9 . 9/14/2011
Gah, this was adorable! :) Thank you for making my week, haha. You did a great job with this chapter!
Blood on the Sunflowers chapter 9 . 9/14/2011
OMG! I LOVEEEEEEEE GEMANO~ 3

I wish there were more out there!

I loveddddd this story! thanks for writing it!
NONAMESWEREAVAILABLE chapter 9 . 9/14/2011
XD TOO FUNNY

TOO FUNNY

I'M DYING

YOU WIN

XDDD
Bakage chapter 9 . 9/13/2011
mamma mia, holy pasta? really?

anyways, i saw tomatoes once that was called roma tomatoes
HetareIggysama chapter 8 . 8/22/2011
;_; teh drama! omg teh dramaaa! *has a seizure* ah, but sheesh, veni really IS a nice *cough*idiot*cough* guy haha but omg why nor doitsu, idt veni is gay - just european~- XD- that, or veni is all for prussia - or austria ehehe or something. anyway doh, just go out with roma, sheesh
36 | Page 1 .. Last Next »