Reviews for The Outsider's Story
Skaian chapter 11 . 10/12/2011
If you don't make it LukaxKaito soon, I'mma be really mad. And sad. Because I expected LukaxKaito. Go pair Kuro with Gumi or Teto or someone D:

But it's a really good story x3

I loved the honorifics. The other person that didn't like them a few chapters back was just being stupid xD

Um um um... What else? Well... Idk to be honest~ just write more soon
lukaluka anynomous chapter 11 . 10/11/2011
Awesome! Can't help waiting for the next chapter! _
ChiAnh chapter 11 . 10/3/2011
Hooray! Another wonderous chapter! Ah~ Thank you so much for letting Kuro-kun go on a date with Luka! (And even if it wasn't I'll just pretend it was. xD ) Your references to the Just Be Friends music video were great! I knew the pictures by heart... Cx Things were very interesting with the usage of events from the pictures, but I know what's going to happen with that ring Kuro gave her. ;; Oh, well he got his time with "Pinky" and I am happy. I'll eagerly be waiting for the next chapter!
karu-14 chapter 11 . 9/27/2011
Oh Kuro, I'd hug you for being such a sweet guy. hmm, strangely, I feel extremely happy whenever Kuro is there to comfort Luka... am I starting to like him more than Kaito? Meh, can't blame me for that since Kaito is such a womanizer _ Boo you Kaito :P

Ehem, anyway, I'm so glad you updated _ Congrats on being elected as president of your club. Can't wait to read more _
Goz1 chapter 11 . 9/26/2011
im crying throughout this the story. ;_; 11 chps in 1 night. need to get a life. amazing story, writing's good, overall great. just REALLY HATE Kuro.
ChiAnh chapter 10 . 9/6/2011
Yay another chapter! (I got a shout out! O ) Whoo, things are getting climatic. Darn, Kuro is just so loveable, I want him to have more time with Luka...

You made a very interesting plot twist! KAITO staying at Kuro and Luka's house was a very unexpected occurence. o3o The tensions are rising! It's so well written, other than a few grammer issues at some parts, but I don't mind (because your writing style is so pretty). Let me just say, I don't read LuKaito ever. Until this story. It takes a lot to make me read something that isn't GakupoxLuka, so dearest, you have some talent! I will now wait for the next chapter.
Mihang chapter 10 . 9/6/2011
ITS THAT DUDE FROM JUST BE FRIENDS! (/*O*)/ \(*O*\)I wanted to read it all before reviewing. ;P I can totally see him wanting to not 'just be friends' anymore~ (Eh, eh, see what i did there? :D /shot) But I do love LuKaito now, as well as this story, and Why Her, and...you know what? I just love every thing you do! X) I hope your inspiration bunny hits you again soon~
karu-14 chapter 10 . 9/6/2011
Wew, poor Kaito. Then again he kinda deserves it after all the mean things he said to Luka in the past. Yey for Kuro-kun always coming to Luka's rescue~

This story is very nice. I'm not really a big fan of Luka/Kaito, I'm more into GakuLuka, but this story made me like LuKaito as well :) I hope you'll update soon, can't wait to find out the rest of the story. More "Jelly" moments for Kaito pls? :) just to torture him a bit more.. ehemm..
PressTheResetButton chapter 9 . 9/2/2011
So far, this is pretty good, :) i'm loving this one. :) I'm planning a LuKaito story as well, and i was wondering if i could consult with you for it. Hoping for your reply. :)

-Presstheresetbutton. :)
ChiAnh chapter 9 . 8/15/2011
OH! OH! Is Kuro-kun the boy from the "Just Be Friends" music video? I thought that instantly after Luka mentioned a "crummy bike" from Junior High. *little squeal* I love this story so much, even if Gakupo is... similar to his Duke persona. xD I've added this story to my favorites. Please update soon!
ChiAnh chapter 6 . 8/15/2011
Another beautifully written chapter! Is NIGHT Gakupo? (Hee hee, I actually love GakupoxLuka... Cx ) I can't wait to find out who it is! Go Luka! Make your debut and kick Miku's bum! (Whoops, sorry, I sort of got carried away. xD )
ChiAnh chapter 5 . 8/15/2011
I love this story so much~! D'aaaw! Hayama-sensei and MEIKO. xD Poor Luka. She really has it rough in this chapter. :'c

Oh, one thing I noticed... Earlier in the story you said Luka and KAITO had dorms at the school, but in this chapter you called it an apartment. Sorry if it means the same think where you live, I just get confused sometimes. "
ChiAnh chapter 4 . 8/15/2011
Owah! I just found this story and I love it. I don't usually like Lukaito, but your writing is so captivating!

Ugh, cocky underlings are always annoying. (The Kagamine twins are the exception. Cx ) Miku is so infuriating in this story, I love it. When it comes to Vocaloid music, I always thought "What is with Miku? She's so loved and popular, but there are newer Vocaloids with smoother voices!" (Just my opinion, don't kill me please Miku fans). So, I think it's fitting that she's over confident because she's the most popular program.

Aw, poor Luka was so easily tossed to the wayside by KAITO. I want to hug her and say things will be okay. :'c I don't think she's being too mean at all. I mean she was his friend first so she has dibs to asking him out! It's the girl code! (Or maybe I'm just biased to Luka, lol) Luka's so shy about her feelings, it's cute. KAITO needs to realize she likes him! If every other girl has figured it out and he hasn't, he's just dense as lead. xD

Sorry for the long review, I just really love your stories. C:
AkaiChouNoKoe chapter 8 . 8/10/2011
Hmm.. Honorifics are kinda awkward to read but, maybe it's just me owo

Well, great chapter X3 I feel bad for Kaito oAo

Wonder what Len wants..

Update soon X3
yiseunggi chapter 8 . 8/9/2011
AHHHHHHHHHHHHH who's night? ._. Dang he seems really close to Luka. "Night" and "Pinky" Awwwww thats so cute~ :D Idk why but I like it! XD

Anyway, so Kaito got rejected... what will he do? I'll have to wait to find out :3 Glad I got to see Len's little "dark side" in the end! Update~~~
86 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 Next »