Reviews for Maximum Ride meets Jack Sparrow
Doctor Frostybuscus chapter 3 . 10/19/2012
Did you forget about the wings?
HopeCvon chapter 15 . 8/12/2012
Calypso and Ari. Oh boy. Not a good combo.
Hey, how'd she get all human again?
Queen of the Beasts chapter 15 . 8/11/2012
Ari's back! And this time it's gonna be awesome!
readingisdabest chapter 15 . 8/10/2012
Finally updated!
MFINGAtheflock chapter 1 . 8/2/2012
thats strange
HopeCvon chapter 14 . 6/13/2012
1: "Uh, Max? I'm still strapped down over here. A lttle help?"-Best part. LOL 3

2: Wait Jack wants to SAVE Barbossa? That's new.
readingisdabest chapter 14 . 6/10/2012
I bet they weren't even in there, :p. luv the chapter, please update, I have been waiting forever for this chapter
Queen of the Beasts chapter 14 . 6/8/2012
About time! Will there be other people from the movie series like Angelica come next?
readingisdabest chapter 13 . 3/23/2012
MOH SHOOT, THIS IS FLIPPINH AWSOME
Azawrath chapter 13 . 3/21/2012
yay! new chapter..what happen to jack? lol
HopeCvon chapter 12 . 3/12/2012
You didnt think anyone would read this? Dang you need to give yourself some credit. This was awsome. So much supense. Oh I can't wait for the next chapter. XD
Azawrath chapter 12 . 3/12/2012
omg yay an update! lol hope to see more soon!
WhiteWinterAngel chapter 11 . 1/31/2012
update asap I,liv it sooooooooooooo much! Wry 4 spelling airs.I' my kindle
Azawrath chapter 11 . 1/10/2012
yay awsome chapter! hope to see more!
Onyx Shadows chapter 10 . 1/8/2012
Wow! Thats awesome:) I love the idea you using monoxide, its brilliant:D Please update, please, i cant wait any longer! Keep writing:D
30 | Page 1 2 Next »