Reviews for Flandre's growth
SisterOfScarletDevil chapter 13 . 10/26/2011
Oh god! XD Yuugi! HAHAHA!

Wait... you deleted Mysta's Possession? Awww... :(
AzurePyramid chapter 13 . 10/26/2011
"Strongest pair of breasts in Gensokyo"

...

...

...

No sh*t, Yuugi-san...Even Meiling and Komachi cannot give a monumental boob-job such as you...

*bows in respect*
Tenshi-Pain chapter 1 . 10/21/2011
Well the beginning was a little dry, but as I read more I found myself strangely captivated by this story. I find your perception of a "Tamed" Flandre very interesting, I wish to read more of your work.
TideTender chapter 12 . 10/18/2011
Thanks azure, for me it's easy to make that stuff up. But I thought I could have done better on the title
AzurePyramid chapter 12 . 10/17/2011
Righteous~

I loved the 'bag' part of this chapter and the aural energy that Flandre explained...

And yes, the Satoris and the Scarlets have A LOT in common~

Great job overall...
SisterOfScarletDevil chapter 11 . 10/7/2011
Oh hahaha paranoia... X3 Awesome chapter!
TideTender chapter 11 . 10/6/2011
Pacherisu: Well, the whole purpose of the fight was to kind of go in-depth on Koishi's power, and Flandre's determination a little bit. Sorry you didn't get it. And thanks for the tip.
AzurePyramid chapter 11 . 10/6/2011
Haha...Insanity is just around the corner next to power, Flandre...

Well, this certainly is different from some of the fluffy ways they meet in fanon...Good job~
Patcheresu chapter 11 . 10/5/2011
No, I don't get it.

While that was a nice fight it was BORING and short. If you can, try finishing a chapter, looking it back over for errors like hell of blazing fire Hell Of Blazing Fires and flesh it out a bit more. Try to form paragraphs out of those sentences.
TideTender chapter 10 . 9/26/2011
Thanks guys! Oh, and since I didn't know that the underworld looked like, I used a picture i saw on the video "subterranean rose"
AzurePyramid chapter 10 . 9/26/2011
This will not end well for those unprepared for the 'new' Flandre~

Good job on this chapter...
SisterOfScarletDevil chapter 10 . 9/26/2011
Ooooo! I've always loved Koishi and Flandre as friends~ They're my two favorites! Hurry up and get the next chapter up! :3
Patcheresu chapter 10 . 9/26/2011
Chapters are pretty high in brevity. Try describing the areas Flandre sees and her emotions.
DeathMasterUsa chapter 9 . 9/19/2011
My god, poor parsee was only trying to do her job, oh well nice chapter, can't wait to see Koishi and Flandre meet.
AzurePyramid chapter 9 . 9/18/2011
Yuugi ain't gonna be too happy that Flandre turned her girlfriend into a peapod, lol~

It's pretty interesting to see Flandre act so out of character, and yet it strangely fits her new personality...

Kudos~
86 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 .. Last Next »