Reviews for BLINDFOLD SEX IS NOT MY FRIEND
Ino Death chapter 16 . 9/29/2013
ah through thick and thin the innocent and the pervert will always be together XD
Ace the Ripper chapter 16 . 8/20/2013
Is it over? I'm just curious. If u have something more, plz hurry up and post it! very good! I loved it!
kay chapter 3 . 12/6/2012
lol love it!
Kay chapter 2 . 12/6/2012
Usagi! YOU JERK! oh, BTW love it!
Ayuhime -or Ame-chan chapter 16 . 7/25/2012
XDDDD Nii-chan;can I wisit you for a while? XDDD it was a wonderful ending! i really love it!
Ayuhime -or Ame-chan chapter 15 . 7/25/2012
ahahahahah! he finally said it! omg omg omg! *moe fan girl mod(aikawa style):on* *screams* THEY ARE DAMN CUTEE! *sparkling eyes* you are wonderful shounenaifangirl!
Ayuhime -or Ame-chan chapter 14 . 7/25/2012
eheh,lemon part again :DD i wanna know what will happen when takahiro saws them lol
Ayuhime -or Ame-chan chapter 13 . 7/25/2012
kyaaa! good usagi-san! and i felt terorist couple will adding to story :D he kissed hiro-san? omg!1
Ayuhime -or Ame-chan chapter 12 . 7/25/2012
ahahah! its first! takahiro wasn't fainted! well...almost fainted but i wasn't wait he will agree it that much easily. man,i can't wait for when he learn he loves misaki now :D big possiblity,he will think he is a subsitude :D but he is not.
Ayuhime -or Ame-chan chapter 11 . 7/25/2012
PERVERT! XDDD i love your stories :D and usagi-san finally out of worst-in-world feeling :D
Ayuhime -or Ame-chan chapter 10 . 7/25/2012
i still wanna kill hiroki!
Ayuhime -or Ame-chan chapter 9 . 7/25/2012
ahahah! i knew it! hiro-san throwed all books that he have on library! and about usagi-san,really,he is so out of character. i don't wanna he have depression again...
Ayuhime -or Ame-chan chapter 8 . 7/25/2012
eheheh! selling suziki-san's for charity XDD good idea! i think they will not have money problem for 1 year!
Ayuhime -or Ame-chan chapter 7 . 7/25/2012
toudou? who? and wait,his friend out,and he kissed him? man, i can't believe that !
Ayuhime -or Ame-chan chapter 6 . 7/25/2012
XDDD well...good mood is never becomes long! if you talk about hiroki lol
39 | Page 1 .. Last Next »