Reviews for Start Saying I Do
betzen84 chapter 10 . 7/26/2012
lovely story.. Paul is so hot..

greetings from Denmark
ozlady80 chapter 10 . 8/28/2011
Awesome story i always love ur stories!
ozlady80 chapter 8 . 8/28/2011
:) awesome chapter i so love paul right now
ozlady80 chapter 7 . 8/28/2011
:) yay for the girls
ozlady80 chapter 6 . 8/28/2011
;)
ozlady80 chapter 5 . 8/28/2011
;) oh man seth is going to have a fit! Serves him right!
ozlady80 chapter 4 . 8/28/2011
Good for ari!
gabycaldemeraz chapter 10 . 8/25/2011
Ohhhh she is born already? OH PAUL IS ALIVE! Lol, Jenna J, I like it

Oh, wow, two years, so, oh wow, haha I cant even say anything, Im happy for them, but im so worried about Seth :S.. HE WENT WOLF FOR 6 MONTHS! . well, i- I guess that’s what happens right? L

“Being a father was the best feeling in the entire world, other than being inlove with Jenna’s mother”.. he has such a beautiful heart J

*SIGH*.. such softness, such comfort..

Hahaha such a moron.. lol…but I love him,

Paul is teetering on murder haha Ariana is gonna kill him, cause im pretty sure he is messing with her, but she is hurting..

Crap, I totally forgot about his imprinting. Cut to, him saying all those things was full of weird LOL, I mean he told her he Loves her more than anything which was nice, but also like mean in a “no I don’t wanna marry you2 way.. haha it was very bipolar…

Yeah, there it is, I knew she’d feel heart broken.. oh PAUL! Hurry up and make it better!

Ohhh jealous of the last name.. that was really sweet.. and sad

I love this man SO MUCH, like unbelievable

“marry me for all the right and wrong reasons” THAT WAS PERFECT.

BEAUTIFUL! :P
WalkAmongDaylight chapter 10 . 8/25/2011
Aww sweet! I like it:)
Angel N Darkness chapter 10 . 8/25/2011
awww... you did a great job on this chapter... love it...
VanessaBlack578 chapter 10 . 8/25/2011
thats it! its over awww it was such a good story
Angel N Darkness chapter 9 . 8/23/2011
awwww... ariana loves paul! yay! you did a great job on this chapter... love it... i hope paul will be okay... update soon...
WalkAmongDaylight chapter 9 . 8/23/2011
I'm totally team Paul! I can only imagine Seth as the little kid from the books. He has been a real jerk too! Go Paul!
gabycaldemeraz chapter 9 . 8/23/2011
My stomach is churning for whats to come, im almost afraid to read it LO.. ALMOST.. of course im gonna read it!

SETH!

PAUL STOP IT! OMG SETH!

HE’S RIGHT SETH! You have no right over her!

WTF! Seth you had NOTHING! You never gave her ANYTHING after she was 13.. WTFF? Not even a visit? HOW DARE YOU BLAME PAUL?

I LOVE MY ANGRY PUPPY! “she is my world now”..

WTFFFFFFFFFFFFF.. its over! SETH LOST HIS SHIT!

No, Puppy! NO, wake up!

Poor Arianna, she went through so much pain..



DAMN.. im blushing like crazy “animalistic sex”.. omg.. *fans herself*



DAMMIT! This is so messed up! AND ITS ALL SETH’S FAULT! WHYYYYYYYYYYYYY!
Midnight LeAnn chapter 9 . 8/22/2011
Aw that's it? Really? Come on! Update soon because it was just getting really good. TFN!
49 | Page 1 2 3 .. Last Next »