Reviews for Dirt Roads
rachelmichelle chapter 8 . 9/26/2011
Seriously, even your author's notes crack me up. Favorite story I've seen in a long time.
cbcullen7 chapter 8 . 9/26/2011
Another awesome chapter. Lots of laughs and some smexy times! My favorite line was the "Intercourse is making me have loose lips." hahaha Love it, can't wait to read more. Till next time...
bearygirl chapter 8 . 9/26/2011
Love this story. Cant wait for more, Glad that this Bella can stick up for herself and doesnt take shit from Edward's ex.
RPatzonly chapter 8 . 9/26/2011
This story makes me laugh more with each update! The whole "ass advantage" & Emmett was awesome - then Jessica's hair catching fire - too fuckin much:)

Thx
suziefknQ chapter 8 . 9/26/2011
You guys are awesome. This story is amazing. Thank you for a consistently great read :D
KakiLaki chapter 8 . 9/26/2011
Heck yes! Got some good ole truck lovin...and I loved it! Can't wait to see what shenanigans they get into when school starts back. I'm also looking forward to some of these other school guys noticing Bella and bringing out a possessiveward...he's my favorite;)
Maplestyle chapter 8 . 9/26/2011
This chapter was hilarious as always! Can't wait for the next one.
Spunkie09 chapter 8 . 9/26/2011
Awesome!

Epic!

Hilarious as usual girls!
OldLadyWhoLivesInAShoe chapter 8 . 9/26/2011
God this chapter brings back memories from college. Great update.
chosmer chapter 8 . 9/26/2011
This chapter made me lol three different times!
MsHavisham79 chapter 8 . 9/26/2011
You two are my heroes. I love you both more than words can say.

Seriously.

This chapter was all kinds of hilarious. Are y'all (did you catch that Meg?) just spend half the chapter poking fun at each other?

I had to work so hard on my poker face while reading this and failed at several point, e.g;

* I had to laugh; who drunk dials the cops?

* his guess that I pistol whipped a Taco Bell employee

* Seriously, Stinky? It's not like I didn't shower the minute I got home, cause I did. Some people may be able to go for days without showering or shaving their legs, but I am not one of those people.

* I mean where would we go next- Analville?

* "Who's the ginger giving me the stink eye,"

* "No shit? As in Maggie Seaver from Growing Pains?"

* And not a 'Girls Gone Wild' wild either, more like 'Girl, Interrupted' wild.

* The motion of his fingers was enough to make me come...over to where he was standing.

* "Someone should do something," I said as I pulled my camera out to document this shit.

* Because hell yeah I was going to use his photo to...finger paint later tonight.

* We should probably get the fuck outta here before they arrest our asses for public intoxication," Emmett said while grinning at me.

* "Nah, I'm not into that," he said seriously and started the truck. "Emmett might be down though."

* "No. We are broken up, and...what'd you say about my hand down your pants?"

* What the fuck had Intercourse done to me?

And it might have been awakard as hell to write but, um, good job on the third base action. And now I feel awkward complimenting you on that - eh, what are you gong to do? Loved it.
deranged-dreamer chapter 8 . 9/26/2011
Whats the deal with bellas mom? I cant remember she was mentioned before or not.

I cant believe charlie is still trying to pretend he isnt doing drugs!

Finally they got some action. He is taking her to school, that means they are going steady, right?;)
hdink chapter 6 . 9/24/2011
Omg she's going to be working there with Emmett? priceless.
hdink chapter 5 . 9/24/2011
All in one service huh? Awesome!

I loved this line..."How is this lame? You should be swooning over this shit!"

Great chapter!
hdink chapter 4 . 9/24/2011
Gross! Never bet against trucker-hatward!
1,546 | « Prev Page 1 .. 84 91 92 93 94 95 96 97 .. Last Next »