Reviews for Not Stalking Zuko
peanutbutterflies chapter 16 . 2/8/2016
I personally love how you're filling in all theses gaps that we KNOW were there. I also agree that Zutara and Canon can be friends. I do think that Katara had feelings for Zuko, whether she acknowledged them or not, and being with Aang at the end of the series doesn't make those feelings go a way for either party. But that's the fun of fanfic, we get to explore all these what if's! Also, in a roundabout sort of way I don't think we would have half as many really excellent Zutara fics if they did end up together in the series. I think that the fact that they didn't actually make the fandom much more vocal than it would have been with a "happy" ending.
peanutbutterflies chapter 13 . 2/8/2016
Suki reading Love Amongst the Dragons is how I am with those SUPER angsty Zutara fics. Lovely chapter once again! It's a strange feeling, knowing the events that are coming up from canon. I'm simultaneously impatient to get to my favorite scenes and dreading having the story be over. In any case, I'm having much fun reading through everything. It makes me think about all the awkward and wonderful conversations that my boyfriend and I had had when we weren't certain of our feelings yet. It makes me wish that I had kept my own stalking journal (because there were definitely some moments that were stalker-like and there was more than one bout of eavesdropping, innocently of course)
peanutbutterflies chapter 11 . 2/8/2016
HAHAHA! That was golden!
peanutbutterflies chapter 7 . 2/8/2016
Hahahahaha OMG Suki's reaction to dragon berries. Priceless!

and OMG Sokka's gift. SOKKA'S GIFT! I mean clearly, Zuko had the best gift, but Sokka's gift was so amazing that I almost snatched my "BEST GIFT EVER!" trophy from Zuko to give it to Sokka. Amazing.
peanutbutterflies chapter 6 . 2/8/2016
This was adorable. Just the right amount of fluff. :)
peanutbutterflies chapter 3 . 2/8/2016
Hmmm. I wonder whose room that was!?
Guest chapter 47 . 12/30/2015
This is sooo good! Mopey zuko is so cute :3
Ogg chapter 42 . 12/26/2015
The strong heart bit. Ye gods, I never asked to feel these feels
Bloody fantastic though
Ogg chapter 36 . 12/26/2015
All in all, I feel, and had the same feeling during the last few episodes before his big showdown with ozai, that sang needs to shut his bitch-ass mouth. Because Jesus Christ. Yes he's young. But holyfukkenshitshimselfen it's not about him. Well, it's all about him. But his feelings don't matter in the situation. If team avatar had to be sacrificed to stop ozai, then that's what would need to be done. If aang(st) has to kill him, then feel all depressed, then whoopdy-fucking-doo you small bald prick, that's what you gotta do.
Cursey rant over.
Ogg chapter 29 . 12/26/2015
F### yeah 'straya.
I've never heard some of that slang, but we're probably just from different areas. Or you're secretly a kiwi.
I love some of our slang and mannerisms though. "yeah, nah, you're a sh## c###" meaning "no thankyou, my friend"
Anyway, loving the story.
P.S. Dad got some Russell Coight for Christmas, so I'm feeling particularly patriotic.
SkepticalBeliever chapter 50 . 11/13/2015
*rises quickly to my feet and applauds enthusiastically*

I ADORE this fic. It's knee-slapping good fun, adorably sweet, and a touch heartbreaking.

Before I get into the zutara feels, I just wanted to say how much I loved the depth you gave Suki. After Zuko and Katara, she's my favorite character on the show and it frustrates me when people cast her has strictly Sokka's girlfriend. You gave her so much more than that. So thank you!

OK. Zutara. I love how you have laid the groundwork for their romance within canon. It draws it out and gives us readers a delightful slow burn. Not to mention all the fluttery feelings when they have cute moments. You've fleshed out their beautiful friendship in a natural progression and it all just works.

I'm mildly obsessed.
Bus chapter 36 . 11/11/2015
This fic is making me dislike aang very much. Please don't think I don't like your fic (I've been binge reading it for the past two days). I think having less of an ability to balance things out is one off the challenges of writing a single pov fic.
pasadisu chapter 14 . 11/11/2015
gahhh i wanna know what lu ten wrote in the letter. i think zuko would've definitely looked up to lu ten and would've loved hanging around him and uncle iroh; they just seem like a happier family set than his own. also, i love katara's point of view; i think it's hilarious when she writes, "i'm so wily," and her entire commentary on how people didn't know how bad suki's cooking was when they thought they could handle it haha.
pasadisu chapter 9 . 11/10/2015
I think this is such a sweet chapter. I love all the lengths they go to for her birthday, which is especially sweet when you remember everything Katara does, all the cleaning and cooking and mothering, so it was nice to see them all pay her back, and that she even cried! Very sweet! So adorable.

And uh-oh, not looking forward to seeing Aang's reaction... Well, excited because dramamamamamamaaa, but at the same time nervous and sad, cause he's such a puppy haha. Why would you want to kick a puppy?! T_T
engineerwenlock chapter 11 . 11/6/2015
I think your thoughts on contraception in the ATLA world are fairly reasonable. Some people basically write that their characters have lots of sex with no consequences and no contraception. Others write some characters (usually Katara) as basically being superhuman contraception machines - like regulating her cycle with blood bending, etc.
I don't think the tablet you mentioned could be the pill - too much lab research and technology required. But, the ancient Romans apparently had a plant that was super effective. No reason there couldn't be something like that here.
1,487 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 13 .. Last Next »