Reviews for The Talk
BitterSweetChaoticSerenity chapter 1 . 3/28/2013
Bahahahahahahahahahahaa This was soooo comical. I loved reading it. LOL. Lots of jokes I might keep in mind.

"HOkage."
"Betrayed and dickless..."
"...were like dick and hand. It would never work."

Teehee, nice job.
Akatsuki no Kyara chapter 1 . 12/20/2012
Good lord this is hilarious " sorry I pressed the wrong monologue button" it was funny as hell before that but I lol'd so much with this one. And Sasuke being on a mission to lose more and more clothes everyday, so funny and true.
Xtase chapter 1 . 9/24/2012
Oh dear lord...you killed my kidneys. XD
TheGnRFangirl chapter 1 . 4/17/2012
FUNNIEST THING I HAVE EVER READ! I went to check out the chapter you mentioned and after alot of reading I could't stop laughing. You are genuises!
HU chapter 1 . 1/29/2012
BWAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAH 'COUGH COUGH' well you kinda get the idea 'take deep breath' - 'cough up blood' oh shit LOL
Khorale chapter 1 . 12/12/2011
Monologue buttons? That DOES make revelations easier if you record a speech dow. Lol.
RougeAngleOfSatin chapter 1 . 10/3/2011
This was odd. In an amusing way you understand. But still-odd. 3

So the whole thing was a recording? XD Well it must get tiring to repeat the same monologue to various people. I wonder which version Itachi got. Well we all know the truth now don't we? 8)
Bloody Toxic Penguins chapter 1 . 9/15/2011
Hahaha!

Epic!
Armpit chapter 1 . 9/13/2011
Oh god... I can imagine how out of context he can make Itachi's story sounds...! XD
Yuti-Chan chapter 1 . 9/10/2011
That was crazy, and awesome XD