Reviews for It Isn't Over Yet
hotmama4jd chapter 23 . 10/5/2016
Why is jasper si sure Bella will forgive him? She's not stupid and she already has a great partner in Demitri.

Couple things: Is Bella's record company owned by Aro, the same Aro that fathered Jane?

Two: Alice abandoned Bella all by herself. She didn't call/email Bella at all between moving away and the dinner a few weeks later. Edward had nothing to do with that. She got caught up in her new place and did exactly what Edward did. Cut Bella out. She might have called a few times while still in town, but that's pretty half-assed. Bella need to ditch that entire family. Self centered jerks.
hotmama4jd chapter 24 . 10/4/2016
It's becoming pretty obvious that you have lost your passion for this story.
Would you consider writing a short synopsis describing where you saw the story going? Does Bella end up with Demitri or Edward? How does Esme get her comeuppance?

So many writers have left fabulous stories just partially finished. I get it, it's not your job. But it's torture to know that if you don't finish we will never know what happens. I'd even like a rushed story rather than radio silence. So many have just dropped off the face of the earth. It is always the same, updates slow then stop and the last posted chapters always say "I'll be back, I promise!). The Unaccompanied Soul, Art School Confidential, philadelfic story, The Blizzard, My Viking, twiXlite, Bittersweet Irony, Confessions of a Lovesick Geek, etc. just a few that promised to finish and didn't/couldn't Please give us closure. Please. Just a couple of paragraphs to explain the last 50%.
Thanks
jk chapter 22 . 5/9/2016
nah I agree with Edward...its too late.
he loves her with all his heart? ya? was he "loving her" with all his heart whilst fucking all those woman in college? when he married jane? when he got jane pregnant? hmmm?
its pretty obvious that theres no love between them I'm not surprised a woman wouldn't want to bring a child into that...Edward likes to blame jane for his life being the way it is...but he knew what he was marrying...hes the one that asked her too. he obviously doesn't hate jane enough to stop fucking her...or love bella enough ...
Edward can die in this fic and I wouldn't even care...theres no going back from what he did, what he did with angela and how he broke up with bella...there can be no forgiveness! he thinks he can do better then bella remember? he needs better pussy! so why in the fuck would you have these two get back together? you made Edward unforgivable
jk chapter 20 . 5/9/2016
you can have my son? LOL you know the one that cheated on you with your friend on your birthday! you can have him!

Um no that's ok...LOL why in the fuck would she ever take him back? once a cheater...always a cheater...NO THANKS

and she doesn't even know about all the whores he was with! and by the sounds of it there has been hundreds...why would ANYONE WANT TO BE WITH SOMEONE ALL USED UP? SOOOOO GROSS
Guest chapter 18 . 5/9/2016
I want to distance myself from my past...so I cant be called by MY NAME...LOL I want to be marie...so I can "start fresh" but I want to sing songs about the past...about a piece of shit boy that fucked me over FIVE YEARS AGO...you know, cause I want a fresh start...LOL that doesn't make much sense...this story would be better if instead of being a singer she climbed her way up a corp ladder..and became someone...that final line Edward said in the woods? soooo fucking stupid and out of place..."and babe, sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead" LOL I cant even picture him saying that...expecially after just saying Ya I fucked your friend on your bday...and I need better pussy...you suck..blah blah
jk chapter 13 . 5/9/2016
ya you deserve what you got...not really you deserve way worse...you fucked bellas BEST FRIEND ON BELLAS BIRTHDAY
jk chapter 2 . 5/9/2016
how could this possibly be a Edward and bella story? He fucked her best friend on her birthday!
that's game over son!
JazzyRay chapter 24 . 3/20/2016
Wowwww long ass hiatus. anyway I hope ur doing fine n much much better in RL. I'll just hope one day my e-mail would blink notification of ur update :)
JazzyRay chapter 22 . 3/20/2016
How could you forgive someone who broke ur heart to pieces? Edward knows what he's doing, he knows esme's dirty plan since the beginning, yet he play along and left bella. he's as guilty as esme. if you choose money high social over the girl, means you never truly loved her.
snoopylover60 chapter 24 . 3/16/2016
... I wish you would update..
Scattycow chapter 24 . 2/22/2016
Two and a half years later?
marley01 chapter 24 . 2/14/2016
Omg please update, love all your stories
jk chapter 23 . 2/5/2016
damn right you deserve her less so...your a mean used up skank...ANY WOMAN COULD DO BETTER

in the last chapter Edward says that when jane had a abortion that she took away his ONE SHOT at being a father...did he only have one sperm? That was it? LOL
Your so stupid
jk chapter 22 . 2/5/2016
why is jasper acting like theres a chance for Edward and bella to be together? he says its never too late to win back the love of your life...umm ya that's not right I'm pretty sure its too late if you try to win them back after you cheated OVER AND OVER AND OVER AND OVER AGAIN.
its too late when you said you couldn't be with them cause you needed better pussy...
yaaaa its WAY too late!
Bella would be fucking stupid to take his ass back...fuck that
jk chapter 18 . 2/5/2016
if bella is talking about five years later...then why in the fuck is she still talking about that loser?

and if she thought she was special and not replacable...they why in the fuck would she change her name..to distance herself from her past? that makes no sense.
you've made bella weak and pathetic...no one pines over a cheater for years! NO ONE
1,386 | « Prev Page 1 2 3 4 5 12 .. Last Next »