Reviews for Sin
shopperlm chapter 50 . 10/6/2013
This is getting good! I think it will be a late night! Thanks for Sharing your gifts with us and the whole crammed thing "they been to get some" geez! It is a good story!
Alonewithedward chapter 90 . 7/31/2013
I was thinking of this fic today. just picked a chapter at random to review, but wanted you to know that out of all the hundreds of fan fics I've read, love stories,Edwards and Bellas this one is my all time fav. It is so beautiful. I can't remember how long ago I read it,but years later it is still in heart and mind.
Another chapter 1 . 7/19/2013
God damn it. 104 Chapters? I hate you! *starts sobbing*
Hhays3 chapter 104 . 4/11/2013
Great story! Thank you!
Missus T chapter 25 . 3/5/2013
Oh my. :(
Missus T chapter 18 . 3/5/2013
GAH. I'm so confused! What doesn't she remember?! I feel like she remembers her childhood...but she's supposed to KNOW Edward - he's the boy she remembers - so why doesn't she?! LOL
Onward. :)
Missus T chapter 11 . 3/5/2013
AHHhh Now I see the beginnings of the similarities you mentioned on FB. I was like Ummm ? LOL
Now I have a feeling Edward was not so far off with his cult leader comments...
(Also, the old balls jokes were gross but so funny!)
Edmazing chapter 95 . 12/5/2012
Wtf? He ended ilup with Rosalie? I would've NEVER thought her mom would give up a chance with him. But yeah, maybe he does deserve a lifetime of facing to put up with her dumb ass self. Lol

Shocked and relieved with how this is wrapping up.
Edmazing chapter 88 . 12/5/2012
Love how they're settling into this life together. That despite the time and deception they still fit together.
Edmazing chapter 67 . 12/3/2012
Oh, he always comes back. And she's trusting him and still letting him in. I mean, how could she not?
Edmazing chapter 64 . 12/3/2012
Omg. I'm just stunned. And can't stop reading.
Edmazing chapter 58 . 12/3/2012
omg. What a bitch. I was shocked by edward's words, but now this? She was off again on again with Ben? And she kept banging and leaving him? While he was under age? And in love with her? Oh my gahd... what a mess for her heart and head.

And sure.. the scandal of it all. *sigh* But I'm shocked by level of deception from her family. And hatred from Irinna. Whoa.
Edmazing chapter 54 . 12/3/2012
Yes! yes. yes. yes. I know I should be excited that answers might be coming, but I'm more relieved that he hasn't given up. Or changed his cocky ways.
Edmazing chapter 52 . 12/3/2012
Oh gahd. If you could only see the puzzled lines in my forehead. lol I want so, so bad for Edward not to be the bad guy here. And I definitely want some sanity built in there, too haha... but things aren't looking so good here. Worried and hooked.
Edmazing chapter 51 . 12/3/2012
Of course Carlisle's home.. because just like everything else about him, his timing is perfect. *snort*
2,277 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »