Reviews for Warrior's High
42 4ever chapter 3 . 3/15
I'm trying to read this and Fire and Ice at the same time. It ain't working. Now I need to #1 lol tmi
42 4ever chapter 2 . 3/15
Awwwwwwwww! Yes,even I,the crazy 42,likes some romancey stuff. Who doesn't? :goes into happy fangirl mode: #ShipHollyBerry.
42 4ever chapter 1 . 3/15
This is fun! I luuuurve warriors high shnitzel so ya! In my opinion this one's the best!
42 4ever chapter 10 . 2/27
Looks like,in this thinger,Jay-Jay's got some secrety things! As long as(when you UPDATE(wink wink nudge nudge)) you tell us what is is,I'm kewl with that.
42 4ever chapter 9 . 2/27
Minnowpaw is so hyper! We shall be buddies! YAYZLEZ! (Now do you know why I suspect that I may have ADHD?) haha... I'm hyper too.
42 4ever chapter 8 . 2/27
Math42maybe ADHD that I think I may have slush brain. Haha. Ima gonna have to do more of those. Surprisingly fun,eh?
Oddity chapter 7 . 2/27
Boys are so stupid,eh? If you or Stealthclaw are a boy, I mean no offense to anyone. I'm a girl so ya,I'd think that. Anyway,this has to be one of my favorite Warriors High fanfictions. I love those things...
42 4ever chapter 6 . 2/27
Haha,Asfur's a cop. That's kinda funny. You know why.
42 4ever chapter 4 . 2/27 captured their embarrassing personality perfectly! Haha...oh moms are odd.
42 4ever chapter 9 . 2/14
Lol Lionblaze is acting like I would if any of my little sisters got their heart broken. But...they're 9 and 6so I dont have to worry bout dat shiz for a while! Also I'm hungry...
42 4ever chapter 8 . 2/14
Ideas:there when you don't want em,out to lunch when you do.
SLOW TYPERS UNITE(took me forever to type that)!
When life gives you lemons make apple juice and leave the world wondering how you did it.
Did you know that these were pointless?
42 4ever chapter 4 . 2/13
Foxpaw reminds me of myself:way too innocent. Unless I hang with my Darkside friends. Then I get scarred for life
42 4ever chapter 3 . 2/13
:dies laughing:
42 4ever chapter 1 . 2/13
Screw cats,in my mind, these guys are nekos. Makes it easier to imagine in clothes. Anywhoooooo...I revi this already and I used bad wording. I said " I usually love this stuff" but that makes it sound like this is awful. I meant " I always love this stuff". So yea don't hate me for that. Lol don't freak out but I put one of my OC's in this and go thrU it in my mind. I'm weird like that. Keep up the awesomeness!
42 4ever chapter 10 . 2/12
Sorry bout this, I just needa vent on something. AND UNMMMM... I forgot. Lol anyway this is a fun story . I usually love Warriors High things so ya!
193 | « Prev Page 1 2 3 4 5 12 .. Last Next »