Reviews for Dream On
DevilNamedAngel chapter 1 . 1/30/2013
AWW How cute you gotta love that couple! Great story I loved it!
Cinder Lunar chapter 1 . 1/9/2013
fluffy ness is adorbales! kudos on the story!
CeruleanDreamCat chapter 1 . 10/27/2012
Aww, cute
Guest chapter 1 . 1/1/2012
LOL

too funny your killing me really'!
Pechay chapter 1 . 12/14/2011
Sooo, KaWaii! makeee me moooRe!
Yesterday's Secrets chapter 1 . 10/31/2011
HAHAHA. I so love how Natsume speaks. XD With his 'yeah' and all. He's like so OOC. In a good way. Hahaha. Anyway, it's such a pity that the wedding is all fake. I would love to see Tsubasa in a priest attire. XD

You have a way with describing characters and scenes. Keep it up. It's an awesome story and a good read. I swear. Write more! ;]

xoxo,

Hazel
Yasumoni chapter 1 . 10/27/2011
Polka Dotted Bikini? hahahaha! good job!
Mishie Eru chapter 1 . 10/27/2011
What's up with the "yeah"? :D

Wow. I liked how you were describing Mikan in the dream. In the visual image that I thought, she looks like a goddess to me.

Maybe someday Natsume will have the wedding he wants just like in his dream. But if the author just wants, too. :))

Keep on writing!

Much love,

Mishie Eru
I hate angst chapter 1 . 10/19/2011
Beautiful story... And your right..Natsume is such a cute pervert!

You captured Natsume and Mikan;s characters so well! I loved it!
pwenie chapter 1 . 10/18/2011
Lol he must be so disappointed :)
LunaNeeLovegoodxoxo chapter 1 . 10/18/2011
Amazing story! Your a fantastic author! :) xx