Reviews for Watch
false-illusions chapter 2 . 7/31
dude, this is So. Hot. and extremely well-written. it's just there that since B&E have been together for so long, they're secure and are willing to try different things and holy hell god bless. why the fuck am i single.
JustARead chapter 2 . 5/24
Hot damn
JustARead chapter 1 . 5/24
Oh shit! Busted lol

Hot tho
SanguineTaurean chapter 1 . 3/5
Ummm...oops! lol
jk chapter 2 . 5/5/2016
I'm Really glad that Edward didn't want to touch jasper...gay guys are gross LOL
starsmina chapter 1 . 3/8/2016
Sexy threesome, loved it.
fanfictionalcolic chapter 2 . 8/20/2015
So hot. Could we still read the entry for the contest?
Krudt chapter 2 . 4/18/2015
This was just rec'ed on facebook and I understand why.

It is BRILLANT! Wow!

I will wish for you to continue this one day ;-)
Thank you so much for sharing!
Tashakcooks chapter 2 . 10/11/2014
Ahem. Yeah. Nicely done.
Lurecyka chapter 2 . 2/23/2014
That is so freaking hot! Wow! having a story with the three of them would be soooo goood :-) My hub wants to thank you by the way! !
Guest chapter 2 . 12/17/2013
Hot, god sooooo hot lemon! I need to go and find my husband...
bellawannabe2 chapter 2 . 10/21/2013
Holy HOTNESS! Shew! *fanning myself*. LOVED it. All of it. Want more :)
Iklepixie chapter 2 . 10/19/2013
Wow and yeah and erm *fans self* found on lemonade stand. That what definitely a lemon
Edmazing chapter 1 . 10/6/2013
Holy shit, girl. That was out of control hot. Whoa. Layathomemom sent me over and, boy am I glad.

Thank you for sharing this with us.
Mel
Nicffwhisperer chapter 1 . 10/6/2013
omg, so hot. Rec'd by Layathomemom in TLS
106 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »