Reviews for the collected lists of Zuko
Punch A Fish In The Face chapter 1 . 11/7/2011
'I breathe'

Hahaha.

My stomach hurts from laughing. I have a compelling urge to reread both pieces. But I still have 6 chapters to read...
Awesome dude chapter 1 . 11/7/2011
Thanks for posting this!
Advocaat chapter 1 . 11/7/2011
Wooooo! The list-mongering begins! And we didn't even have to wait for you to hit the 500 review mark, though I'm sure you'll get there really soon. Ah, this brings back memories of how it all began in Stalking Zuko.

Zuko getting all defensive about his grumpy face was the best! Well, that and the teaspoon. 0.o

Zuko's gonna have to eat is words about not wanting to date Katara.
ArrayePL chapter 1 . 11/6/2011
I hope Katara wont find those lists. :)
Kitakana chapter 1 . 11/6/2011
This makes me want to go back and reread Stalking Zuko. These lists just crack me up.

I like how Zuko complains so much in these lists about Katara's impossible tasks, lists them all out, but still does them all for her anyway. And he never complains to her face. He is such a bundle of contradictions!

Can't wait for the next chapter of Not Stalking Zuko, but this was great, so thanks for posting it!
anonyMOOOOOOSE chapter 1 . 11/6/2011
I love it! lol
lazyguy90 chapter 1 . 11/6/2011
Awesome. Haha, it's nice to see the side of Zuko that he doesn't verbalise.
jmac1220 chapter 1 . 11/6/2011
"The collected list of zuko" is like a fun size bar of your favorite candy bar.

Feeds your sweet tooth but makes you wish for more!

Loved it!
Charmed-Ravenclaw chapter 1 . 11/6/2011
yay! that was cute! I like Zuko's very concise form of writing.
EscapetoMusic chapter 1 . 11/6/2011
these lists fit zuko so well I love this :)
Em Dixon chapter 1 . 11/6/2011
Whaaaa? First review? Lol, I'm such a dork. And just my luck, by the time I'm done with this review, there'll be like...ten others -_-

Anyway, I have to say that my favorite part is where Zuko says he's not the only one to do dumb shit. Well, it's a tossup between that and the teaspoon. Ha! A teaspoon does have more concentration than Aang. This is a fact of life. Birds will fly and Aang will get distracted. This is so cute and sweet. In a day that took a sudden turn for the worst and filled me with pain and agony, this gave me much needed smiles. You make me feel better, my dear!
41 | « Prev Page 1 .. 3