Reviews for Ups And Downs
chaylorfan123 chapter 30 . 1/3/2014
Destiny just gets Taylor out of school. She had to talk to Chad. ugh lol I love the way Chad kissed Taylor like that.
general wildcat chapter 30 . 1/3/2014
Yay new chapter! Wow, i can't believe that's how the school found out about Chaylor. I thought they'd just walk in holding hands or something, not kiss just like that. Boy i was way off! xD Hopefully talking to Destiny knocked some sense into Taylor and she's ready to talk to Chad. Not just about that she really wasn't ready and maybe she's more ok with it now, but also about Scott. And Scott had better not get the wrong idea about Taylor, cause Kristen needs to ask him out stat. And we cannot have this guy causing problems between Chad and Taylor. That's exactly why i don't like him. Taylor just needs to look on the bright side now - she can show everyone that Chad is taken and no one's allowed to make goo goo eyes at her boyfriend without her permission! ;) Ooooh there's a second part to this chapter? :O Can't wait to find out what happens! Let this suspense continue!
Loasa chapter 29 . 12/9/2013
Hey there! Thanks for updating 3 and it's such a cute chapter *_* I love how you described Taylor's feelings because (to be honest) I wasn't always quite sure of them... But the way she thinks about him and watches him is so cute *_* I just want the school to find out so that they can be all kissy and flirty in school :D
have a nice Christmas time!
Lots of love
Loasa xxx
general wildcat chapter 29 . 11/29/2013
Ok can i just say after staying up all night doing nothing and sleeping till lunch time i am so glad this was one of the first things i saw? xD There's been such a shortage of Chaylor updates on here and i haven't had the time to do any writing so it feels so good for read something for a change! I love Chad and Taylor's reactions with each other, like the way Chad rubs off positive energy on her. That's one of the reasons they make such an awesome couple. And imagining her with baby Charlie is the cutest thing! She's gonna be like his big sister! Course that also means he might try to steal her attention away form Chad so he can play a game with her or something, lol. Of course Scott would try to pull a move on her or something! I'm really glad she told him she's taken though, cause i was so scared she'd be flirting with him or just something! She really should let Chad know, though. She could be overanalyzing the situation about telling him versus not telling him, but i'm sure if she lets Chad know how she feels about him and she turned Scott down instantly then he'd understand. Besides boyfriends and girlfriends tell each other stuff, right? And if she really is falling for him like she says she is then she shouldn't be keeping any secrets and risking someone else telling him…unless it's like a surprise party or something. xD Can't wait for your next update!
Guest chapter 1 . 10/28/2013
If Taylor decides to fancy Scott i will shoot myself. Please dont be the cause pf my death. Lol but no seriously. Im LOVING this story otherwise though. I am salivating in anticipation of the next chapter.
Loasa chapter 28 . 10/18/2013
Heey thanks for updating 3
Ohhhh no taylor NO! You don't like Scott, you love Chad! -.- she has to get back to using her common sense :( she has known this guy for like a week and Chad has been there her whole life! it was really funny how her father found out :D I can't wait for the school to find out... Although I fear that the people are going to separate chaylor and that Taylor gets together with Scott :( update soon(er than this time please ;) )
Lots of love Loasa xx
general wildcat chapter 28 . 10/15/2013
For the record,i don't really care how long or short the chapter is, i just wanna be able to read more Chaylor. That, and i really needed it this morning. xD Though i could've done without the whole spider story thing. o.0 Also, there is NO way Taylor could possible like Scott! Nuh-uh, no chance! I mean, look at how Chad acts around her and the things he does for her. Scott's just...well maybe nor a jerk yet, but he seems like the kinda guy who could turn into one. I don't like him. And he's totally just in chem club to get close to her. I was scared for a sec that he was gonna be the one going home with Taylor cause something happened to Chad or something, but i was soo relieved that didn't happen. Plus the Chaylor kisses never get old so you gotta love those moments! Great way to end the chapter, can't wait for the next update!
Guest chapter 27 . 9/13/2013
Going thru withdrawals please update soon
chaylorfan123 chapter 27 . 8/8/2013
I have a bad feeling about this scott guy... He better stay away from taylor that's all i know.
Loasa chapter 27 . 8/8/2013
Awwww the thing Chads mom said about how he looks at her... *melting* BUT I WANT THEM TO GET OFFICIAL SOOOO BAD! -.- :D hopefully it happens next chapter ;) is there going to be a little bit
Guest chapter 27 . 8/7/2013
Great chapter
general wildcat chapter 27 . 8/7/2013
Oh yay update! _ I always get so excited when this happens! Man you put a lot in this chapter, too, i don't even know where to start! Well, i'm glad Taylor's mom knows now and she's happy and it sounds like Chad's mom will be happy with the news, too. I wonder how the school's gonna react and how they're gonna handle it after Chad and Taylor tell their mom and dad and what kind of excuse they're gonna use. Like are Chad and Taylor gonna say it happened that night or that they were actually dating since the summer? Oooooh so much suspense, i really hope Taylor's dad isn't too mad! But I don't like that Scott kid, and not just cause he gets along with Taylor or anything. He seems like he's got some split personality where he's other really shy and quiet and nice but when he gets on the basketball court he's gonna be kind of a cocky jerk. Dunno if it's right or not but that's the kinda feelings i get from him, and that the fact he's so good at basketball is really gonna go through his head. I still love the interactions between Chad and Taylor, but like that's ever gonna change! xD I like how Chad brought up his insecurities cause i think we all know he secretly has them, and how Chad's sense of humor kind of rubbed off on Taylor cause she was able to cheer him up and make him feel better. Chad should not have to worry about some doof from the team hitting on Taylor, revenge or not, cause obviously she's gonna turn him down cause she and Chad belong together! Hopefully everyone else will get that message, too! Can't wait for the next chapter and see all the reactions and the feels!
Guest chapter 26 . 7/19/2013
Great chapter
Loasa chapter 26 . 7/15/2013
Ok, I followed your request and made myself a new account (I had one with the same name before, but I kind of forgot the the password or something like that ...) :D I will stop the random talking now and rewiew: this chapter was really cute, I liked all of the little interactions of chaylor :) are they going to get official next chapter? :) please? *puppy eyes* I've been waiting for that since Chapter 21 :D and I can't wait for them to tell their parents ;)
Lots of love,
Loasa

Ps: that's what you call a short chapter?! :D ;)
Ny11058 chapter 26 . 7/14/2013
OMG.! I've been waiting for this for like ever.! It's finally here.! This chapter was really worth a wait.! I love those Chaylor moments you have here.! Can't wait till you update next.! This is an AWSOME Chaylor fanfic.!
152 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 .. Last Next »