Reviews for Antidote
sierra.steinbrecher chapter 22 . 7/9
Yes! I was so hoping we'd get to see John again, hes such a great character.
sierra.steinbrecher chapter 19 . 7/9
Avril Lambert chapter 19 . 7/20/2014
I love the tie-in. Awesome chapter.
Avril Lambert chapter 16 . 7/20/2014
I love that Sinbad had been Jim's dad's lover. And, I won't lie, I love that Sinbad kissed Jim.
Avril Lambert chapter 9 . 7/20/2014
Yup. Loved everything about this chapter. I'm glad Sinbad will be joining this story. :)
Guest chapter 22 . 7/11/2014
This. Is. Wonderful! Oh how I wish you would right more and tell of Silver and whether or not Amelia and Doppler's children were saved. This story has made me so giddy that I'm basically running on a natural high!
Paoshirou Hozomi chapter 22 . 6/8/2014
Loved this soooo much""
Guest chapter 4 . 3/21/2014
I have a really good talent with predicting plot twists and endings so I knew it was going to be Dimitri as captain, sorry but .I've try :) I love it soon far !
NightShade chapter 10 . 7/28/2013
I love Sinbad! He's one of my favorite male animated characters! (Besides Jim and Demitri). I love how you made his character so like him in the movie, Sinbad! I would love it if there was a JimxSinbad or a DemitrixSinbad! But alas, you have made this wonderful piece instead. I love it!
9haharharley1 chapter 22 . 7/1/2013
I enjoyed Poison very much, and I must say that I enjoyed Antidote even more, if that is possible! These are both fantastic and frankly, leaving wanting more. I do so look forward to a third installment and more Jimitri goodness. Hopefully there will be a little more slashiness in the next one, but meh. This was very well written and I totally wasn't expecting anything that happened in it! You do suspense and cliffhangers very well.
Rain of the Forest chapter 21 . 5/7/2013
AGH! Could you PLEASE explain to me why Jim doesn't remember his visit to Treasure Planet!
Jack: If Jim doesn't remember Treasure Planet... then he doesn't remember-
SILVER! And what happened to Morph! AGH! TELL ME WHY!
Rain of the Forest chapter 19 . 5/7/2013
Holy crap...
Rain of the Forest chapter 16 . 5/7/2013
Rain of the Forest chapter 10 . 5/6/2013
Oh shit... Jim is screwed...
Rain of the Forest chapter 9 . 5/6/2013
Please don't tell me it's the Sinbad from 'Sinbad: Legend of the Seven Seas'...
78 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »