Reviews for Curiosity Killed the Cat
FreeKill chapter 3 . 1/9/2012
ok nice one ARTEMIS...or u can
Nymphadora chapter 6 . 12/14/2011
This is so honest, and vulnerable. Beautifully done.
lady sovereign chapter 5 . 12/14/2011
are you psychic? cuz I think that was EXACTLY what damon was thinking back then :)
lady sovereign chapter 4 . 12/14/2011
cute :D!
Nymphadora chapter 5 . 12/12/2011
Ooh...angry Damon. Angry Damon is sexy. lol. Seriously, though, I like how honest this is. Nice work, as always.
Nymphadora chapter 4 . 12/10/2011
I like that his first emotion is anger. Most people assume he'd automatically feel love. It's so much more reasonable for him to react negatively first. Excellent work. :)
Nymphadora chapter 3 . 12/9/2011
I really like how you pace Damon's progression in this story. Good work.
Obsidian Buterfly chapter 3 . 12/9/2011
Lol, it's kinda funny reading what's going through his mind as he watches her sleep.
Obsidian Buterfly chapter 2 . 12/9/2011
I like. _

Though I wonder what he was curious about in the previous chapter.
Nymphadora chapter 2 . 12/8/2011
Yay for Ian's birthday! lol. These little drabbles are so cute. More please?
Deleted100200300 chapter 2 . 12/8/2011
Beautiful written.
Nymphadora chapter 1 . 12/7/2011
Hmmm... I like it. I look forward to more. :)
Deleted100200300 chapter 1 . 12/7/2011
Amazing done!