Reviews for Candles in the Snow
bobbyneko chapter 1 . 7/9/2017
Awww
Tomatobash chapter 1 . 2/6/2017
That was the sweetest shit ever. Holy crap please make more.
bluesnowflakes21 chapter 1 . 3/16/2016
really nice..
Kisaki Sakura chapter 1 . 1/30/2016
Sweet Kami, that was cute
seireidoragon chapter 1 . 9/24/2015
This story was adorable and it was great to have Kaito's dad in there if only vaguely.
Shana-Fujioka chapter 1 . 6/8/2015
This one shot was totally adorable. Well done! :3
Alara Phoenix chapter 1 . 11/10/2013
SOOOOOOO SWEEEEEEET! *explodes* (Thaaankyoooou!)
Lady of the Shards chapter 1 . 9/6/2013
Adorable.
Yuu3 chapter 1 . 7/28/2013
Lovely, that all I can say.
ReeveRegala chapter 1 . 1/5/2013
How adorable!
Muhahaha chapter 1 . 5/31/2012
I love it!

A really sweet one!

And I think it is a interessting start(shinichi is annoyed and dosnt basically care about the "intruder").

This is new to me and therefore this story is special to me.

Thx for writing this OS!
Jelp chapter 1 . 5/22/2012
Very sweet fic. I like the way you introduced Kaito and Shinichi into this alternate universe. Liked how it was slow, yet still obviously a deep connection. :) Nicely done! Jelp
GreenTea chapter 1 . 1/14/2012
Sooooo very cute :) I loved it just as I love EVERY SINGLE THING YOU WRITE. You are my absolute favorite KaitoxShinichi writer out there.
enefea chapter 1 . 1/5/2012
awwwww... so cute and really sweet. oh wow, i really love your stories~
Guest chapter 1 . 12/30/2011
Cuuuute~!
29 | Page 1 2 Next »