Reviews for Painful Love
MYMYTHEGREAT chapter 3 . 6/25/2014
Please update! Don't leave the story! I really think it's amazing! :D
blackbunbunsan chapter 3 . 9/9/2013
Update soon plz! I love it why r u in my car lol
Goshikku Hime wa Yami-san chapter 3 . 11/14/2012
good so far, continue soon!
Guest chapter 3 . 10/10/2012
please continue
PrincessSkylar chapter 3 . 10/8/2012
I love the story so far
Can't wait for the next chapter.
Lorelei Dream chapter 3 . 10/7/2012
Love it! Can't wait til next chapter!
Guest chapter 3 . 10/6/2012
update soon
puppydog123aj chapter 2 . 6/21/2012
Why no next ch. Its sooooooo amazing
usuihentai727 chapter 2 . 2/22/2012
WOW! hey can you make that amu's life is worse than the life of ikuto...you know that amu actually suffers more than ikuto and utau..much more... and can you make it that ikuto falls in love with her first...oh and that someday..while protecting utau and ikuto amu gets stabbed (for protecting ikuto and utau)...i know that i'm annoying...but i love stories like that... take in mind my ideas...and don't change it backwards (ikuto gets stabbed, amu falls in love first) because i hate that...sorry to annoy you..but...CONTINUE! :D

P.S. take in mind my ideas! :)
Long live the magic chapter 2 . 2/6/2012
cool story you wanna know what it needs?

Answer: to be updated again, another chapter to be added.

do that and it will have all it needs except maybe to be updated on a regular(ish) schedule.
Cutevampkitten03 chapter 2 . 12/31/2011
Luving it. Pls dont stop writing
Natsu-And-Mikan chapter 1 . 12/26/2011
This is amazing please keep on going! you also have a brilliant plot. This story really intruged me! Don't worry about the reviews! Just feel content that some people are making you inspired. :)
Elettra Grace chapter 1 . 12/24/2011
This was awesome! please make the second chapter soon!