Reviews for I Simply Wonder
Rosalinda Wakila chapter 1 . 7/10
Atleast if u want alot of likes on this fanfic describe how they kissed, add some texture to the feelings, people want to feel the romance but we arent we dont just want to read then they kissed the end please next time u make a fanfic add some actual romance saying they kissed aint gonna do nothing its not romantic at all here i can give u something u could've said instead of "they kissed" here i go " as Natsu slowly held Lucy tight, Lucy couldn't push him away she was already drifted away at the daze of their eyes staring close at eachother he slowly held her chin up saying these words "I love u dont leave me" Lucy said "please Natsu no,no.." he answered "dont hate me for this.." they then exchanged siliva all she could do was close her eyes with tears streaming down her face she wanted to push him away once again but he just pulled her body closer to his her body wanted more and more she then said "I love u too" there did u feel the connection between them i sure did so use thisif u want in ur next fanfic just a heads up fornext time (:
MasterOfFanfics chapter 3 . 7/31/2014
It's kinda boring ya know,and it's a bit rush. You should make better fics.
FTknowitall chapter 1 . 5/24/2013
LoL that was funny.
Akasaku123 chapter 3 . 1/19/2013
This was very cute, I liked it! NaLu!
nightrader1234 chapter 3 . 1/2/2013
uhhhhh so when did they admit to eachother
lurvevanilla chapter 3 . 12/4/2012
haha,that's hilarious!stupid jellal. . .keep you good work!_
Disappear500 chapter 3 . 12/4/2012
*bursts out laughing*Funny! Funny! FUNNY!
TheBlackSeaReaper chapter 1 . 8/9/2012
love it.
Guest chapter 1 . 7/18/2012
aww... cute ending
GoldenRoseTanya chapter 1 . 6/15/2012
omg erza n jellal saw them?
Rainbowcastle chapter 1 . 4/26/2012
Haha, LOL. Typical anime Ending. "
cocopops3000 chapter 1 . 1/11/2012
Naww that was a great but simple story :)
SakuraStar12 chapter 1 . 12/27/2011
This was sweet and funny, I love it. Nice work on ur first fanfic. Hope to read more. Peace _

P.S. If u would like a partner/friend just let me know, I love making new friends.
JustARandomWriter chapter 1 . 12/26/2011
i really liked it even though its very short. its very intresting to read more. i reallly want to read more soooo please continue!