Reviews for Warm and Fuzzy
nicbec75 chapter 21 . 2/11/2012
Back to teasing and playful - I love it :D

"Oh, they're going to drive each other crazy, aren't they?" - yea and us too! Cute Caskett moments make me all giddy!

And the part bout Minnie perfecting the Beckett glare was hilarious! I can just picture her lil eyes glaring up at them hehe Making the bed together was cute - and Minnie jumping under the sheets hehe My dogs do that all the time!
nicbec75 chapter 20 . 2/11/2012
Babe, honey buns, kitten - tehehehehe They seriously need to start caling each other one or all of the above - beyond cute! I love that you've brought in Rick wanting to keep their relationship on the download cos of his crazy fans - I've been wanting a fic to bring that up for aaaaages! And I'm so glad you incorporated it :) Him wanting to protect Kate is so sweet :) And Kate saying out loud the part bout having kids? Argh! My insides just did a happy dance - Caskett babies, puh-lease!
nicbec75 chapter 19 . 2/11/2012
So glad most of the drama from that little 'reveal' is over and done with. Loved this: "Did you just call me babe?" haha Oh, she sooooo just called you babe and I loved it! :D
nicbec75 chapter 18 . 2/11/2012
I just adored this:

"Minnie wanted to apologize for hurting you," he says softly, his voice hitching as he speaks. "And so do I. I think both of us just got...scared."

How can she stay mad at Minnie or Rick when they give her cute puppy dog (maybe 'kitty' is more appropriate?) eyes? Glad she didn't stay mad at him ... I hope it plays out that way on the show when she eventually finds out as well
nicbec75 chapter 17 . 2/11/2012
I loved this - Martha gives THE best advice and I'm so glad she could be there for Kate to just help her through Castle's 'betrayal' - although that seems like too harsh a word, but I'll just go with it - and to help soothe some of her hurt and anger before she confronts Rick about it..
nicbec75 chapter 16 . 2/11/2012
I'm like 8 chapters ahead now but the site only started letting me post reviews again today so I'm going back and leaving you my lil love notes before I continue reading! This chapter killed me! Ugh - everything was going great and then Minnie had to go curl up on that remote and then Kate sees the board and everything on it - ugh! Loved Martha taking care of her as well - Kate needs a mother figure like her around and I'm so glad she was there for her. Killed me to know Castle was on the other side of the door so torn up about it too :(
centava chapter 30 . 2/11/2012
Aw, robbed! I'd have dropped Minnie on my clothes on the floor and gotten down to business!

Great story!
centava chapter 22 . 2/8/2012
They woke up, declared their love for each other, made out, she showered, they ate breakfast with Alexis. And then everything happened with Minnie and the murder board. And then they made out some more, she told him she wanted to have his babies, they made out some more, made the bed, and then they left."

Ah, if only on the show! This has been a fun read, with some solemn, yet realistic (IMO) moments. Nice to see a reasonable Kate rather than the shrew I'm seeing elsewhere!
AgentKalGibbs chapter 30 . 2/8/2012
Have I mentioned lately that you're amazing? Well, you are! And so are your stories! :D
Lovestheship chapter 30 . 2/7/2012
Well done! I like that it wasn't all fluff & had a real case with other issues, but of course had all the wonderful relationship moments. Well done!
nicbec75 chapter 15 . 2/5/2012
I feel like I want to begin every review with an 'Awwwwww!' lol so I'm eally trying not to! I loved Kate's thought about the s'morelet - "Oh well, if it kills her, at least he knows how she feels now" LOL Loved Alexis' little evaluation of them as well - being meant for each other cos they both actually like it! haha And Kate day dreaming about them having kids together - ugh! I think my ovaries are singing at the thought of little Caskett babies! But first ... what's little Minnie going to have gotten into ... lol She'd be harder to look after than a child I bet! haha
nicbec75 chapter 14 . 2/5/2012
S'morlette! LOL love how you weaved that in! God I could read chapters like this aaaaaaaaall day long and not get tired of it - I don't think it's possible to overdose on Caskett. 3
nicbec75 chapter 13 . 2/3/2012
Oh god - now you've done it. You've wrecked me! I'm reduced to a puddley Caskett-shipping mess! I ... this was just ... ugh! Look what you've done to me! : You're probably sitting there with a Minnie of your own stroking its fur and cacklin maniacally at the effect you have on poor saps like me! LOL Just know that right now, I am sooo worshipping the ground you walk on!
nicbec75 chapter 12 . 2/3/2012
"Castle, I'm in love with you." - Squeeeeeeee! I so wish you could see the stupid, giddy grin I have plastered across my face right now so you could understand what this fic is doing to me lol I really need to start getting dinner ready but I can't tear myself away from my laptop ... :S This is so amazing and addictive and just, perfection!
nicbec75 chapter 11 . 2/3/2012
It just keeps getting better and better! Castle talking in his sleep, Minnie snuggled up on his neck, Kate's dream of him in a trenchcoat and fedora (LOL Noir ep inspired there?). Then her 'admiring' him while he was sleeping - I loved the description of his arms - god he has good arms doesn't he! Now I'm just waiting for Kate to break and just tell him she loves him - I know it's coming, my spidey sense is tingling!
1,454 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »