Reviews for Ladies Night
Treestar2509 chapter 1 . 4/27/2014
Super funny. I definitely wouldn't want to see my father in laws peen though. Thanks for sharing. :)
dazzleglo chapter 1 . 4/17/2014
Lmao this was good.
mauigirl60 chapter 1 . 6/14/2012
I was eating my cereal for breakfast and had this huge smile on my face while reading this. My bully coworkers asked me what was I reading that was making me smile and I said, "Oh, this 1st quarter results report!" LOLOL

This was great! Great style of writing, very clean diction. I am not a fan of male strippers either and behaved exactly like your Bella the only time I was around them. Although, if I'd known it was going to be Edward/Rob stripping, I may be persuaded to participate! xox
Twificgirl chapter 1 . 2/6/2012
That was frigging awesome!
ashes at midnight chapter 1 . 1/13/2012
Yep, pretty much laughing the ENTIRE time. Well done!
busymommy chapter 1 . 1/12/2012
BWAHAHAHAHAHAHA! Priceless! That was great, doll! I so had a feeling that would be the end result, but not quite like that! Well done!
general chaz chapter 1 . 1/10/2012
this was a good giggle, thank you x
CrazySue05 chapter 1 . 1/9/2012
Hahaha! This was very fun and different! I luffed it!

Zen Mar
Laurie Whitlock chapter 1 . 1/9/2012
I LOVED this story, it was really great
lauren j chapter 1 . 1/8/2012
Lmfao! That's wat this whole oneshot. Great job
Leni chapter 1 . 1/8/2012
The first sentence alone made me laugh out loud. It got even better from there.

Nice work, and thanks for the funnies!

:D
Lia Jane chapter 1 . 1/8/2012
OMG! I freaking LOVED this! I want a ladies night like that...Damn! So HOT! Thanks for sharing hun. I really enjoyed it.
Little-Angry-Kitten chapter 1 . 1/8/2012
That was really funny! I enjoyed your story very much! :)
Marora18 chapter 1 . 1/8/2012
That was amusing to read. Well done. :)
timidvampire chapter 1 . 1/1/2012
hahhaha! this made me grin from ear to ear! loved it xx
17 | Page 1 2 Next »