Reviews for Wanna Get Messy
TearfullPixie chapter 1 . 2/11
This story is as Sexy as hell
Firediva0 chapter 1 . 1/21
This was so good!
fernyberny222 chapter 1 . 5/26/2014
Hooray! Another oneshot that I will probably read for about a million time 'cause it was so good and you are officially my favourite author out of all my favourite authors :D
Guest chapter 1 . 4/16/2014
Hell yeah! Seductive Uke Raito is the best thing in the world! :D and yay for another round!
Devil Fruit chapter 1 . 3/7/2013
"Very talkative, aren't you, my little sex kitten."

Haha, so sweet Yay for another round!
Sakura chapter 1 . 2/18/2013
SO HOT! Seductive uke!Light FTW
KkChibiChop chapter 1 . 9/11/2012
Nice pwp... I enjoyed it very much. :)
camiyaoilover chapter 1 . 6/4/2012
Like Tyra Banks always said," THAT WAS HOT!"
Motaku1235 chapter 1 . 4/29/2012
I hate flaming. Sometimes I'll just read someone's story because someone flamed it then give it a really good review that completely contradicts what the flame said. Gr.

Sorry for ranting! :3

I loved this too! Lol. Light is such a tease.
Motaku1235 chapter 1 . 4/29/2012
I hate flaming. Sometimes I'll just read someone's story because someone flamed it then give it a really good review that completely contradicts what the flame said. Gr.

Sorry for ranting! :3

I loved this too! Lol. Light is such a tease.
NanaLoveChel chapter 1 . 4/20/2012
I love this fic more than a lot of others, because it is just so uplifty and happy-making! 3 I can't wait for more of your stories! 3
Alt3etf chapter 1 . 4/6/2012
Drool
pandas'n'kisses chapter 1 . 3/10/2012
omg so freakin hot
She.Drowned.In.Venom chapter 1 . 2/20/2012
I love when the two are equals in dominance. SO sexy. And so perfect for these two. AWESOME!
ChidorixCixBritannia chapter 1 . 2/13/2012
I liked it. :)
27 | Page 1 2 Next »